BroDD Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 SF tycker jag är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Sämst vet jag inte, men jag är väldig svag för skräck och sci-fi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Fantasy är det ända jag verkligen inte kan kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Du kunde ju haft lite bättre svarsalternativ, jag tycker absolut ingen av genrerna är sämst, eller dåliga över huvud taget. Men kannibalfilm gillar jag inte, så jag hade nog röstat på det om möjligheten hade funnits... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Hmm, får nog bli skräck, ser ingen mening i att skrämma upp sigsjälv. Men det finns ju riktigt bra skräckfilmer med Typ The Willage, the ring, bunker, osv..osv.. Redigerad 15 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det aboslut sämsta inom filmvärlden måste va' action-rullar med Steven Seagal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det aboslut sämsta inom filmvärlden måste va' action-rullar med Steven Seagal. Det kan inte bli mer underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det kan inte bli mer underhållande Nah, "Förbjuden mark" va' ganska skojig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 SF tycker jag, jag menar startrek kom igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Romantiska komedier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det aboslut sämsta inom filmvärlden måste va' action-rullar med Steven Seagal. Hahahahaha!! Jag gillar hans filmer men dom är en ''aning'' overkliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Fantasy-filmer är det tråkigaste jag sätter mig och kollar på. Filmer som King Arthur, Hownblower och såna filmer som utspelar sig för några hundra år sedan hatar jag också att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Null-vote eftersom splatter inte fanns med, klarar inte av splatter filmer men splatter spel går bra på nått konstigt sätt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vote: Skräck.. Idag s görs det tyvärr inga bra skräckfilmer.. Det är bara en massa monsterfilmer som ska vara läskiga. Jag blir iallafall inte rädd av att ett femtielvaarmat monster när jag går hem. The shining. Det är en skräckfilm det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ända bra SF e Star Wars. Så därför får det bli SF som e sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Null-vote eftersom splatter inte fanns med, klarar inte av splatter filmer men splatter spel går bra på nått konstigt sätt =/ Jo, det finns många splatterfilmer som suger. Troma har gjort många bra exempel fy fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det aboslut sämsta inom filmvärlden måste va' action-rullar med Steven Seagal. Du, Steven Seagal är filmvärldens hårdaste! Hans tårar botar cancer, synd att han aldrig gråter... Han gick förresten in i väggen för ett tag sen. Gissa vem som vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Du, Steven Seagal är filmvärldens hårdaste! Hans tårar botar cancer, synd att han aldrig gråter... Han gick förresten in i väggen för ett tag sen. Gissa vem som vann? Chuck Zito tar han lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ett namn. Chuck Norris. Han är hårdast. Det är hans tårar som botar cancer, inte Segals. ha! Segal är en fjolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts