Alftakillen Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jag gör denna fråga för att vi gör en tidning i skolan. Kommer säkerligen lägga upp denna tidning så att ni kan titta på den. Våran tidning ska spöa Sikorkas Redigerad 15 februari, 2006 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Erotik lätt..! yoyo Danne.. Alex också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Gillar alla filmer... Vote: Har ingen särskild favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Våran tidning ska spöa Sikorkas Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Null vote. Drama. Efter det får det nog bli thrillers/skräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Finns mycket bra... har ingen favoritsort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men det är jävligt många som är inne men nästan ingen röstar :'( . Kom igen för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det var ju en exakt sådan här poll igång för en månad sen. Använd sök innan du gör trådar. Vote: Har ingen särskild favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 För det första, verklighetsbaserade filmer är inte en egen genre, isåfall kanske du tänker på dokumentärfilm. För det andra så hade jag gärna röstat på skräckfilm, men det går ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Du glömde musikalfilmer, de tycker jag suger. Är inte så mycket för skräck heller. Annars gillar jag det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Har ingen riktig favorit, beror helt enkelt på vilket humör jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Komedi, för man bli glad av som, annars skräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Brukar ofta se filmer och det parnormala men annars är det väl action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 1. Action 2. ActionKomedi 3. ActionThriller 4. Komedi 5. Erotik 6. Erotikkomedi 7. Skräck Allt annat kan dra åt helvete Scifi filmer hatar jag, men vissa sånna spel är Okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Av dom, komedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Av dom, Thriller Redigerad 15 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vote: Thriller Men helst kollar jag på katastrof-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Triller ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Komedi wtf Typ som helan och halvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Komedi FTW! Ronny och ragge *Sätter på Redemption song* Redigerad 15 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts