grand thief armed Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hejsan ni kanske känner igen mig från min förra topic BIGFOOT (fake). Jag håller nu på med en ny mod har precis börjat med att göra olika skogar och miljöer. Jag undrar ifall jag skulle göra färdigt den modden skulle det vara någon som vill spela den då? Modden går ut på att stjuta så stora och många djur som möjligt på en viss tid. Man kan stjuta fågel, älg (deer) och björn. man kan använda sig av jeepar och crossar för att ta sig fram även värmekamera för att spåra upp byten. Det kommer dock ta den tid det tar att göra detta projekt men kommer förmodligen vara färdig om några månader. Skriv gärna vad ny tycker och tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Skjuta, inte stjuta. Det kan nog vara ganska kul, faktiskt. När blir den klar tror du? BTW så skulle det här vara i modding forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Själva iden var nog ganska bra, men frågan e om de blir bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Fräck idé. Vi får hoppas att det blir någonting av det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Bra idé. Redigerad 15 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Diggar verkligen idén! Men det kan bli lite svårt att får djuren att se levande ut, hur tänker ni göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Flyttar över till moddingforumet. Btw., blir det inte väldigt svårt att göra den här modden? Koda om AI etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hejsan ni kanske känner igen mig från min förra topic BIGFOOT (fake). Jag håller nu på med en ny mod har precis börjat med att göra olika skogar och miljöer. Jag undrar ifall jag skulle göra färdigt den modden skulle det vara någon som vill spela den då? Modden går ut på att stjuta så stora och många djur som möjligt på en viss tid. Man kan stjuta fågel, älg (deer) och björn. man kan använda sig av jeepar och crossar för att ta sig fram även värmekamera för att spåra upp byten. Det kommer dock ta den tid det tar att göra detta projekt men kommer förmodligen vara färdig om några månader. Skriv gärna vad ny tycker och tänker Bra idé, men tror inte du kan fixa nån AI till djuren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hejsan ni kanske känner igen mig från min förra topic BIGFOOT (fake). Jag håller nu på med en ny mod har precis börjat med att göra olika skogar och miljöer. Jag undrar ifall jag skulle göra färdigt den modden skulle det vara någon som vill spela den då? Modden går ut på att stjuta så stora och många djur som möjligt på en viss tid. Man kan stjuta fågel, älg (deer) och björn. man kan använda sig av jeepar och crossar för att ta sig fram även värmekamera för att spåra upp byten. Det kommer dock ta den tid det tar att göra detta projekt men kommer förmodligen vara färdig om några månader. Skriv gärna vad ny tycker och tänker Hur ska du kunna gör det här jag tror det e omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hur ska du kunna gör det här jag tror det e omöjligt. Jag tror som GRIM(back. Jag tror att det är mest omöjligt att göra djur , eftersom de har fyra ben och det finns inget i spelet som har det innan. Men annars går det nog om du har kunskaperna. Har du inte kunskaperna så gå in på gtaforums. Tycker att du ska fråga grim om du får ha hans vapen för ditt va inte så snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag tror som GRIM(back. Jag tror att det är mest omöjligt att göra djur , eftersom de har fyra ben och det finns inget i spelet som har det innan. Men annars går det nog om du har kunskaperna. Har du inte kunskaperna så gå in på gtaforums. Tycker att du ska fråga grim om du får ha hans vapen för ditt va inte så snyggt. "Hans" vapen é prickskyttegeväret som finns i spelet från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Han skulle ju kunna skapa nagat ungefar som skjutbanan i Ammo Nation? Alltsa att gubbarna som kommer ner ersatts med bilder pa djur, som da kommer fram bakom traden etc etc. Later iaf enklare an det dar med AI Men sen ar jag inte nagan moddnings expert haller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jo, svårt verkar det.. Nästintill omöjligt.. Men hoppas det blir något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand thief armed Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har arbetat slitit i några veckor kommer inte mycket frammåt det kommer att bli svårast att få djuren att se bra ut. MVH: BENGAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tror du ljuger om denna mod men aja..Men glhv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Grand thief armed - Du har fortfarande inte svarat på mitt PM, gör du inte det och kommer med en förklaring, kommer du att varnas för att ha två konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Idé: vad sägs om att göra så att djuren går omkring även då man inte deltar i uppdraget. Skulle vara kul om det skulle skutta ut rådjur på vägen Skulle i så fall vara kul om du skulle vara med i GTA: sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts