Didier Sachs Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hej, jag vill ha botar till mitt Day of Defeat:Source.. Grejen är att just nu har jag inte bredband och kan inte spela online, så därför undrar jag om det finns några botar som man kan ladda ner eller någon liknande.. Och jag vill inte ha dom där dumma botarna som inte gör ett skit, som man bara behöver skriva add_bot i consolen för att få. Tack i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 . bot_difficulty 3 så blir dom lite bättre ;O så ere på cs iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ja, men grejen är att på DoD så gör botarna inget mer än att stå i basen.. Någon annan som har ett svar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts