curry Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Hej! Jag vill så gärna ha super taxin. man får den via taxi uppdrag , hur många passagerare måste man ta upp för att få den odödliga taxin? Vad får man för firetruckmission och ambulansmission??? Tack och hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Hej! Jag vill så gärna ha super taxin. man får den via taxi uppdrag , hur många passagerare måste man ta upp för att få den odödliga taxin? Vad får man för firetruckmission och ambulansmission??? Tack och hej Du vill gärna ha en Borgine menar du 100 pasagerare är det...det klarar du på typ 2h om du kör hela tiden!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Hmm... "super taxin"... "odödliga taxin" .... Du kommer nog bli lite besviken men den där taxin är nästan värdelös, ungefär som en cabbie med röd färg. Men för att få den så måste du skjutsa 100 pasagerare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 Hmm... "super taxin"... "odödliga taxin" .... Du kommer nog bli lite besviken men den där taxin är nästan värdelös, ungefär som en cabbie med röd färg. Men för att få den så måste du skjutsa 100 pasagerare. precis den e onödig, det tycker jag e en bugg av rockstar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 jag skulle inte slösa tid på att få den om ja va du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 jag skulle inte slösa tid på att få den om ja va du Men nu e du inte han!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Men nu e du inte han!!! Jamen jag tycker iallafall den är cool men den är inte bra men den är ganska snabb o svänger bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Du vill gärna ha en Borgine menar du 100 pasagerare är det...det klarar du på typ 2h om du kör hela tiden!!! Måste man göra alla hundra taxi-uppdragen på raken i en enda taxi, eller kan man göra dem lite då och då och så småningom samla på sig hundra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Måste man göra alla hundra taxi-uppdragen på raken i en enda taxi, eller kan man göra dem lite då och då och så småningom samla på sig hundra? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Ja altså man behöver inte göra alla på en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 altså man behöver inte göra alla på en gång... Oj ni får ursäkta mig att jag var så jävla otydlig... sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_ Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 kan inte någon lägga in en screenshot på borgnin taxi eller vad den nu heter??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trash Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 stoffe - huhu. fan vad gulligt. inte behöver du be om ursäkt för något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 finns det super brandbil, ambulans eller bara taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 finns det super brandbil, ambulans eller bara taxi Just a taxi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Bara taxi. Va jag vet!! Bara taxi dåå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 jag har gjort 100 taxi grejor men vart står taxin det kom fram en text när jag gjort alla taxi updrag men jag vet inte vart dom menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Norr om ditt Hideout i Portland... De står en svart plupp med N i mitten. De står för norr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 men står den på en väg eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts