50 cent Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tänkte göra en officiell topic till 25 to life, tror inte att de finns nån redan. Men iallafall, här kan ni snacka o m allt som har om 25 to life o göra! Själv så köpte ja de för nån vecka sen och tycker de as kul, (speciellt live-delen) Så allt snack om 25 to life här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag må vara bakom flötet.. men kan du förklara vad 25 to life är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag har också ""Köpt"" spelet från ett buskage på internet Online är ganska kul... men annars så suger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag har också ""Köpt"" spelet från ett buskage på internet Online är ganska kul... men annars så suger det Förmodligen ett spel annars skulle det nog inte ligga i spel-delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag hittade spelet Och klarade det på en kväll. CA 3 timmar kanske. Utan fusk. Jag trodde att man skulle få välja om man ville vara snut eller kriminell men det fick man inte. Storyn var skitkkort och uppdragen var inte så roliga, Man gjorde samma sak hela tiden. Det skulle vara roligare om man fick välja sida, längre story, lite mer saker att göra (inte bara skjuta ner folk). Freeride skulle vara roligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts