Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jävlar så kul. har man tur sitter hon naken vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men man kan det med hur många trojaner som helst! Sen behöver man bara gör dom Undetectable så. Oh, hur gör man dem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Oh, hur gör man dem det? Med typ NTPacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jävlar så kul. har man tur sitter hon naken vid datorn. Brukar du sitta naken vid datorn? Skulle du göra det om du hade camen riktat mot dig, och du har brösten synliga, och rakad fitta. Tror inte det... Redigerad 15 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Brukar du sitta naken vid datorn? Skulle du göra det om du hade camen riktat mot dig, och du har brösten synliga, och rakad fitta. Tror inte det... Men om man har en orakad fitta då jävlar dansar man salsa på bordet framför camen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Brukar du sitta naken vid datorn? Skulle du göra det om du hade camen riktat mot dig, och du har brösten synliga, och rakad fitta. Tror inte det... Nu ska jag sitta naken vid datorn Inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men om man har en orakad fitta då jävlar dansar man salsa på bordet framför camen ? Varför ska man då se någon i camen utan att acceptera? Kolla på hennes huvud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Varför ska man då se någon i camen utan att acceptera? Kolla på hennes huvud? Jag tänkte mer på ditt uttalande, det lät bara som om man inte satt naken vid camen om man hade rakat fitta, då tänkte jag om man har orakad fitta, sitter man gärna och visar sig då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jag tänkte mer på ditt uttalande, det lät bara som om man inte satt naken vid camen om man hade rakat fitta, då tänkte jag om man har orakad fitta, sitter man gärna och visar sig då eller ? Rakad är väl trevliga är orakad, därför jag sa rakad. : ) Man sitter ALDRIG framför datorn med rakad fitta med camen EMOT sig, så folk kan "haxxAAaah" sig in och kolla. Tror jag iaf. Redigerad 15 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) ... Man sitter ALDRIG framför datorn med rakad fitta med camen EMOT sig, så folk kan "haxxAAaah" sig in och kolla. Tror jag iaf. Men om man har orakad fitta så kan man sitta naken med camen mot sig menar du då eller ? Rakad är väl trevliga är orakad, därför jag sa rakad. : ) Jasså, haha ok ^^, Redigerad 15 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men om man har orakad fitta så kan man sitta naken med camen mot sig menar du då eller ? Jasså, haha ok ^^, Som sagt, jag tog rakad fitta för att det är trevligare. Sen om man sitter och runkar till en tjej som inte vet om att man runkar till henne, det är ju typ som att få bånge på stranden och sedan springa bakom en buske och runka till "offret." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Rakad är väl trevliga är orakad, därför jag sa rakad. : ) Man sitter ALDRIG framför datorn med rakad fitta med camen EMOT sig, så folk kan "haxxAAaah" sig in och kolla. Tror jag iaf. Säg inte det, en brud hade msn på och samtidigt var hon och en kille i sängen och gettin busy och webcamen var ovanligt nog riktad åt "rätt" håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 SÅ sant så sant. fan ja sitter här och tok flabbar.men en polar till mig hade det en gång,och han ville se en brud som var i cam men hon vill inte visa sig.hennes ursäkt var ja är för ful men hon hade bild och skit.då droga han på det OCH DET VAR EN....KILLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vänder bort min cam när jag ej använder den. Tar det säkra före det osäkra. Har alltid min cam bortvänd för jag använder den aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 SÅ sant så sant. fan ja sitter här och tok flabbar.men en polar till mig hade det en gång,och han ville se en brud som var i cam men hon vill inte visa sig.hennes ursäkt var ja är för ful men hon hade bild och skit.då droga han på det OCH DET VAR EN....KILLE Hahaha malmkvist ja ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Man kan alltid göra det med andra knep. Iaf, väldigt taskigt att göra så. Tanken om att någon kollar på en genom ens cam är inte så trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts