Gäst Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Finns det något hack som gör att man kan se camen utan att dom accepterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det finns ju program så att du kan hacka dig in i datorn sen gå in camen Men jag kommer inte ihåg vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det fanns men det var ett säkerhetshål i en tidigare version av MSN som ska vara fixad nu. Dessutom är det olagligt. Inte fint att kolla på tjejer utan att de vet om det. Fy på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det fanns men det var ett säkerhetshål i en tidigare version av MSN som ska vara fixad nu. Dessutom är det olagligt. Inte fint att kolla på tjejer utan att de vet om det. Fy på dig. Ingen sa att det var tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Då måste du infektera personen först. GÅr inte att ladda hem super_view_cam_msn_.zip.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det fanns men det var ett säkerhetshål i en tidigare version av MSN som ska vara fixad nu. Dessutom är det olagligt. Inte fint att kolla på tjejer utan att de vet om det. Fy på dig. Haha, det vore fett nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag vet hur, jag kommer inte säga det och det är väldigt dumt och fel. Fan, vill inte ens veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag har en kod på datorn som gör det men jag vet inte om den funkar, Har inte testat. Ska jag posta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Dessutom är det olagligt. Genom vilken lag då? Jag säger inte att jag är för ett sådant intrång, vill bara veta vilken lag det går av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Genom vilken lag då? Jag säger inte att jag är för ett sådant intrång, vill bara veta vilken lag det går av... Kan inte lagparagrafen men det är olagligt att OLOVLIGEN filma någon i personens eget hem utan tillstånd eller utan personens vetande. Däremot så är det inte olagligt att filma på offentligplats då den som namnet säger är - offentlig. Redigerad 14 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Ingen sa att det var tjejer Förmodligen så syftar han på tjejer men han kanske inte vill se på tjejer... utan.... PIP Redigerad 14 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Så det är killar?... Kinky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Kinky Me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 För att kunna se någon annans webcam utan tillåtelse krävs det ett kryphål i ett program dom använder eller helt enkelt en vanlig infektering med trojan, finns hur många som helst som kan infektera och visa webcams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Med Optix Pro kunde man göra det. Men i princip alla nu för tiden har virusskydd, så det är rätt fuckat. Tyvärr. Rawr. Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Du kan skicka en inbjudan, sen springa hem till personen och acceptera. Då var det ju inte personen som accepterade! Haxxersweden @ your service yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Med Optix Pro kunde man göra det. Men i princip alla nu för tiden har virusskydd, så det är rätt fuckat. Tyvärr. Rawr. Fan. Men man kan det med hur många trojaner som helst! Sen behöver man bara gör dom Undetectable så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Bad en polare för några år sedan försöka med att se min cam utan att jag visste om det. Det första va såklart dessa trojaner han skickade. Dock märkte Norton dom med en gång och han gav till slut upp. Sen har jag även min cam kopplad på framsidan av datan så den alltid är urkopplad då jag inte använder den. Och sällan jag faktist använder den också... Vet många som gör så här. Vet även att folk kan starta micen utan att man vet så därför har jag ingen mic till datan alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Bad en polare för några år sedan försöka med att se min cam utan att jag visste om det. Det första va såklart dessa trojaner han skickade. Dock märkte Norton dom med en gång och han gav till slut upp. Sen har jag även min cam kopplad på framsidan av datan så den alltid är urkopplad då jag inte använder den. Och sällan jag faktist använder den också... Vet många som gör så här. Vet även att folk kan starta micen utan att man vet så därför har jag ingen mic till datan alls... Vänder bort min cam när jag ej använder den. Tar det säkra före det osäkra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts