gizmo91 Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Japp, jag tänker alltså starta ett rollspelsforum. Det kommer att vara ett fantasy rollspel (som WoW). Om någon vill hjälpa till med design till forumet, komma på områden och platser eller sånt så pm:a mig. Här är länken till forumet Jag har inte lagt till någonting än. Det behövs spelledare och sånt. Redigerad 14 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Japp, jag tänker alltså starta ett rollspelsforum. Det kommer att vara ett fantasy rollspel (som WoW). Om någon vill hjälpa till med design till forumet, komma på områden och platser eller sånt så pm:a mig. Här är länken till forumet Jag har inte lagt till någonting än. Det behövs spelledare och sånt. Och om det blir skitkänt får alla Gtasajtens medlemmar gratis preminum account och ett eget palats att leka i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Och om det blir skitkänt får alla Gtasajtens medlemmar gratis preminum account och ett eget palats att leka i Hehe kanske, kanske inte. Nu har det lagts till några grejer så skriv gärna era ideer där. Regga med namnet som gubben ska heta när ni spelar. Inte tex sven bertilsson utan något mer fantasy aktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Har reggat mig! Även skapat forumets första tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag reggade mig som Rograk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Bara en fråga, kommer du göra ett rollspel eller är forumet själva spelet? kan hjälpa till med forum design om det e något du vill ha gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Eller kanske denna sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag kan komma på lite områden och platser. Jag kan också hjälpa till med nån design om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Om ni håller på med handling och liknande till rollspelet så hjälper jag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det behövs Forumdesign, namn till områden/platser, namn på raser och klasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det behövs Forumdesign, namn till områden/platser, namn på raser och klasser. Jag har redan nämnt några platser och områden. men vi behöver flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag har redan nämnt några platser och områden. men vi behöver flera... Japp har sett det. Vill du vara med i Utvecklings gruppen som kommer på saker och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Alla som har många ideer och så kan regga sig och skicka ett pm till Admin att man vill vara med i Utvecklings Gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 [smygreklam]Desolationrow[/smygreklam] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nu är jag medlem. Jak heter Cornelia. Hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle heta. Cornelia eller Lani. Fick bli Cornelia. Jak er Cornelia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Reggar mig nue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hjälp gärna till med att komma på områden och städer. Vi håller på med en provisorisk karta men behöver lite mer hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Medlem. Kallas Alchemist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ofta man kör med en bunt 12 åringar som heter Gandalf eller QuIckheDshot! sätt en 16+ gräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ofta man kör med en bunt 12 åringar som heter Gandalf eller QuIckheDshot! sätt en 16+ gräns Naj, skapa hellre en tråd för namn. D.v.s om namnet godkänns eller ej.. Kemoi Shan heter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts