Jacker Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag gjorde en sån här undersökning för några månader sen, och nu är det dags för en ny. Jag har "trängt ihop" alternativen, så om man t.ex. tycker Half-Life 2 är bästa liret röstar man på "Half-Life", eftersom det reprensenterar hela serien och även moddarna. Jag tror ni förstår. - - - Jag röstar på Battlefield. Det är ett fantastikst spel, finns inget bättre än att springa runt på slagfälten med sina soldater och kunna spela som infanterist, köra en stridsvagn eller flyga helikopter. Och det är ännu bättre om man gör det med sina kompisar och kommunicerar med dem via mic. På så sätt får man fram bra teamwork, får en stor fördel och får en allmänt mycket roligare spelrunda. Det spelar nästan ingen roll hur bra det går om man har kul tillsammans med någon eller några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag la min Vote på WoW Jag älskar friheten man har i det spelet, att bara kunna springa runt i en sån stor värld är så härligt. Och om man har många kompisar kan man ju starta en Guild med bara sina kompisar. Ja jag tror ni förstår, men det kan ju också vara ett litet problem i det spelet, det är ju såklart att nån annan är högre lvl än sig själv så man kan inte springa runt i olika ställen men annars tycker jag att detta spel passar perfa som MP spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Varför finns det inga spel som Starcraft eller Generals? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tänkte in på dem. Du får väl rösta på "Annat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 World Of Warcraft. Behöver inte säga mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Står mellan JK2 och UT2k3, kan inte bestämma Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vart är SOF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Står nog mellan Warcraft 3 och Counter-Strike: Source. Det går inte att riktigt välja eftersom de är så olika spel men jag tog CS. Warcraft 3: The Frozen Throne är som roligast när man är flera kompisar (samtidigt som man pratar över Skype) som lirar en vanlig match eller en custom bana där det gäller att samarbeta. CS: Source tycker jag är roligast i CS-serien, även om jag vet att en hel del på sajten tycker annorlunda. Jag tycker inte det är "bättre känsla" i 1.6. CS: Source är balanserat, ha bra grafik, ragdoll , och är helt enkelt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Battlefield 2 Även fast jag älskar Silkroad, men det fanns inte med på listan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Har bara spelat CS så min röst läggs på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Joint Operations. Klart det bästa om man gillar jungel miljöer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tänkte in på dem. Du får väl rösta på "Annat". Starcraft är väl det största multiplayer spelet i världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vart är SOF? Soldier Of Fortune. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Battlefield 1942 och Battlefield 2 är riktigt bra online spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Star Wars Galaxies är grymmt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Counter-Strike och World of Warcraft är solklart det bästa. Dom blir aldrig tråkiga. Röstade dok på CS eftersom Wow har månadskostanad och därmed har jag det "inte".. Redigerad 14 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Soldier Of Fortune. Minnen..... ... ... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 CoD2 suger kuk....fast jag spelar det ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hur får du det att gå ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 SIIIIILKROOOAAADD OOONLIIINEEE!!!! Silkroad Online är LÄTT bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts