Tiger Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 2 gånger i veckan, en 40 minuters lektion med bad på måndagarna, och 80 minuter "vanlig" gympa på tisdagarna. Och två korta friskvårdspass på cirka 30 minuter på torsdag och fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 En gång iveckan och den blir oftast inställd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ingen gång, har gått ut den kursen i 2:an . Men förut hade jag 1 gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 2ggr i veckan. Aldeles för lite. Jag tror jag har 60 minuter båda gångerna. Idrott är mitt favorit ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 2ggr i veckan. Aldeles för lite. Jag tror jag har 60 minuter båda gångerna. Idrott är mitt favorit ämne. Så ska det låta..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 En gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 1 gång i veckan. (Ledsen smiley) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 På höstterminen hade vi det två gånger i veckan medans vi nu har det en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) 2+1friskvård så jag tog 3. (skulle vilja ha 5 ) Redigerad 15 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vote 1ggr/vecka men själv har jag inte vart på någon sen november förra året. Hadde dock idrottsdag idag och den gick jag på (vandra runt lite i mälarhöjden och käka färdig-baguette från konsum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 1 gång i veckan (55 min). Är väldigt dåligt tycker jag. Man behöver ha lite tid att röra sig på så därför har jag börjat simma 1 gång i veckan och gymmar 2 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 1, Fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts