FishShit Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vi håller på med en undersökning om hur ofta man har idrott i skolan. Själv har vi endast 2 gånger i veckan :'( Tack i förväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 NULL VOTE... 0 gånger i veckan för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tisdag och Fredag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Måndag (2 förbannade timmar), Tisdag (1 timme) och Fredag (1 timme). Rösten föll på 3 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Onsdagar (50min) Fredagar (60min) Det skulle vara bättre om skolorna minskade ner på språkvalen och ersatte med en extra idrottslektion istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Har bara en idrottslektion i veckan. Men den ligger på nästan tre timmar, så det motsvarar väl ungefär 2-3 stycken på en vanlig skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tisdag och fredag... Dagarna som man aldrig kan se fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Null vote. 1 varannan vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 90 minuter måndagar. 1 gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 1 gång i veckan...fast förra fredagen börja vi med att dansa salsa på fredagar. Jag är bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Två gånger i veckan, tisdagar och onsdagar. Har inget emot skolidrotten. Dock så brukar jag bli lite mör på onsdagarna när det är den sista av sex lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 2 ggr/vecka skönt att det inte är mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 2 dagar i veckan, måndag och onsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Nöll vöte: 1gång varannan vecka... ps: aKi.. är de bowling på torsdag? Redigerad 14 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Alla 2 timmar på en dag och det var idag vi skidade jag vilade 1 gång i veckan Nästa år har jag 2 timmar i veckan om inte 3 Redigerad 14 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det skulle vara bättre om skolorna minskade ner på språkvalen och ersatte med en extra idrottslektion istället. Håller med till 100%!. Vote; 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tisdagar, kom just från idrotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vote: 2 gånger i veckan. Onsdag och torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag har bara 1 timme, önskar jag hade mer... Skulle jag säga om det gällde mig: Mer idrott. Om det gällde andra: Ingen idrott alls. Jag menar.. det borde finnas fler skolämnen, folk verkar ju inte vara medvetna om många saker.. men jag skulle inte vilja ha det själv. De flesta rör sig ändå på fritiden, så gymnastik är en helt onödig lektion. Den är bara där för att fylla ut tomrum i scheman. Jag vet att folk kommer skriva att det finns feta barn och så som inte tränar själva, men de kan ju bestämma själva om de vill vara feta eller inte, det är som tvinga dom att motionera. Skolan ska ju vara om att lära sig något, inte springa runt och svettas och idrotta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 2 ggr. Tisdag och torsdag. Är inte så intresserad om av sport och idrott direkt.. Men det är kul att vara ute och röra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts