Arman Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) Nej jag ska inte köpa vc på pc för jag har det ps2 Jag köper gta3 på pc istället(fast jag har det på ps2 ) Redigerad 26 januari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Nej jag ska inte köpa vc på pc för jag har det ps2 Jag köper gta3 på pc istället(fast jag har det på ps2 ) låter ganska sjukt.... faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jag har en för dålig dator så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grummel Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Nepp har ju på P2:an+att nu har jag fått Gta Vice City Soundtrackboxen den är helgrym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Det kommer ju mer grejer typ bilar och sånt på PC ... "Kanske" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 låter ganska sjukt.... faktiskt det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts