Saleen Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Behöver lite hjälp med mitt krångliga iAudio.. Frågan är hur jag ens kan ta bort låtarna från min Ipod. Har tagit bort alla spelningslistor från iAudio och uppdaterat Ipoden men det verkar som att alla låtar är kvar. Hur får jag bort alla låtar ?? Det ska vara så krångligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 IAudio? Varför använder du inte Itunes? Om du vill ha bort låtarna är det ju bara att ta bort dem med Itunes, annars kan du ju formatera hela Ipoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) OJ, menade iTunes.. :"> Dom ska ha så konstiga namn Redigerad 14 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 OJ, menade iTunes..:"> Dom ska ha så konstiga namn Du har bara tagit bort spellistorna, klicka på iPod ikonen så kan du se att låtarna är kvar där, ta bort dom också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Du har bara tagit bort spellistorna, klicka på iPod ikonen så kan du se att låtarna är kvar där, ta bort dom också. Men det är det som inte går.. Har klickat på ikonen men det går inte att klicka på någon låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Men det är det som inte går.. Har klickat på ikonen men det går inte att klicka på någon låt.. Skumt, då får du väl återställa till fabriksinställningarna. Om du ändå skulle ta bort all musik så spelar det ju ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Skumt, då får du väl återställa till fabriksinställningarna. Om du ändå skulle ta bort all musik så spelar det ju ingen roll. hmm.. Då är frågan hur jag gör det? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nu har jag fått det funka.. Gick in i bibilotek och avmarkera alla låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts