darkjak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hoppas du torskar på nått inte du gjort så ser vi hur kul det är med dödstraff Har sällan hört talas om att någon åkt fast för något han inte gjort i sverige. I USA, där man har en obildad jurry som bestämmer vad för straff man får (har sett på dokummentärer att vissa röstat för att "han är ju en svarting, och du vet ju hur svarta är", eller "han gillar ju spanksex, vilket visar på våldtendenser"). Om polisen jagar dig, låt dom fånga dig. Det, om något, bevisar att du inte har något att dölja. Ungefär som det här snacket om de franska ungarna som kutade iväg från polisen och grillades: om de flydde så hade de ju onekligen nånting att fly från. Annars kutar man inte, utan man stannar och frågar vad som är på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Har sällan hört talas om att någon åkt fast för något han inte gjort i sverige. Säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vid en tidpunkt då straffen blir hårdare än idag! Får du stånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Får du stånd? Nope, men det kommer dom som alltid velat ha en annan man som sin bitch att göra Åtminstånde de som sitter i toppsäkerhetsanstalterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Varför har du fått böta 1700? Det dummaste jag gjort i hela mitt liv, vårdslöshet i trafik och rattfylla. Blev påkörd av en bil på 90-väg när jag körde hem från en fest med moppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det dummaste jag gjort i hela mitt liv, vårdslöshet i trafik och rattfylla. Blev påkörd av en bil på 90-väg när jag körde hem från en fest med moppen. Känner en snubbe som gjorde nästan samma sak, fast nio gånger på två år och nykter. Dom två åren blev han rik på att stämma folk, ända tills polisen tyckte att det var osannolikt att han blivit offer för samma skit nio gånger om. Han gjorde det med flit, så sista gången fick han betala skadestånd för skadan han orsakat på den andres bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nej aldrig jagad, tror jag iaf. Men fick ett jävla skitbrev hem för något jag inte gjort... En jävel i min klass familj som anmält mig för skadegörelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Både åkt dit och smitit undan. Lite svårt att smita när man krockar en bil rakt in i en lyckstolpe så hela kvarteret vaknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Vote : JA !! KOm undan En gång så gick jag runt med mina "kompisar" , och hade lite kul . Sedan kom det en Skåpbil-Polis eller vad man kallar den nu . Så alla vi vände oss och kolla på snuten .. Och snuten bara körde av bilvägen och satt på ljusen och börja helt plötsligt jaga oss ? Så jag greps av panik .. stannade där och kolla de hur min kompisar sprang iväg ... Sen så såg jag polisen närma sig mig med full gas ... HaHA då blev jag ännu mer rädd :"> Så jag började springa efter mina polare till slut så sprang jag in i en tomt och tog sönder lampan så Snuten inte skulle se mig TUR !!!! :'( EDIT: Blev säkert jagad för att jag såg misstänkt ut ? Redigerad 15 februari, 2006 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vote : JA !! KOm undan En gång så gick jag runt med mina "kompisar" , och hade lite kul . Sedan kom det en Skåpbil-Polis eller vad man kallar den nu . Så alla vi vände oss och kolla på snuten .. Och snuten bara körde av bilvägen och satt på ljusen och börja helt plötsligt jaga oss ? Så jag greps av panik .. stannade där och kolla de hur min kompisar sprang iväg ... Sen så såg jag polisen närma sig mig med full gas ... HaHA då blev jag ännu mer rädd :"> Så jag började springa efter mina polare till slut så sprang jag in i en tomt och tog sönder lampan så Snuten inte skulle se mig TUR !!!! :'( EDIT: Blev säkert jagad för att jag såg misstänkt ut ? Haha värsta manhunt o gömma sej i skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Kanske inte hör hemma här men: Min kompis har 4 prickar i polisens register och han fick den 4:de pricken när han var 11 år Brott 1: Skärde en lärare med kniv Brott 2: Slog sönder en ruta på skolan inför "publik" Brott 3: "Mordförsök" på en kille Brott 4: nåt skit jag inte kommer ihåg BTW, han har ett lite problem också, tror det är ADHD Ontopic: Skåpbil-Polis Piketpolis heter det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nej aldrig jagad, tror jag iaf. Men fick ett jävla skitbrev hem för något jag inte gjort... En jävel i min klass familj som anmält mig för skadegörelse. Snacka om otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Kanske inte hör hemma här men: Min kompis har 4 prickar i polisens register och han fick den 4:de pricken när han var 11 år Brott 1: Skärde en lärare med kniv Brott 2: Slog sönder en ruta på skolan inför "publik" Brott 3: "Mordförsök" på en kille Brott 4: nåt skit jag inte kommer ihåg BTW, han har ett lite problem också, tror det är ADHD Ontopic: Piketpolis heter det väl? Vilka kompisar du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Bara blivit jagad av polisen i bil, men inte när jag körde då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men shit, mordförsök?! Tror inte jag har blivit jagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nope, aldrig blivit jagad. Dock gjort ett fåtal saker jag mycket väl skulle kunna bli jagad för, rättare sagt tagit artistisk frihet på allmäna gator. Jupp. Förskönande omskrivning numero uno! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jupp, jag stod på torget med moppen , det var ganska sent. runt midnatt ungefär. Plötsligt ser jag POLISen köra förbi på gatan som går framför, sen började dom svänga in mot vart vi var. Då var det bara att gasa iväg. Dom följde efter några hundra meter, sen fattade dem att dom inte hade en chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts