Vice. Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Nej. Men har fatt suttit i fyllecell trotts att jag var helt nykter. Bara for att jag tjaftade mod farbror bla. Har svart att halla truten nar jag tycker att jag har ratt. De kan vara fruktansvart bobbiga. (Har en viss forstaelse for det dock...) Redigerad 15 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Du håller ordningsmakten vid liv och det tackar vi för Det borde ni inte göra, det är bättre att konsentrera sig på grövre brott, så som mord och sånt, än att springa runt efter ungdomar som söker spänning. Bra skrivet iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nepp, No, Nej, Never! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det borde ni inte göra, det är bättre att konsentrera sig på grövre brott, så som mord och sånt, än att springa runt efter ungdomar som söker spänning. Bra skrivet iaf! Väktare och ordningsvakter har inte befogenheter till att göra det. Vi blir tilldelade en plats att hålla ordning i och sedan så om det händer något får vi rycka in. Händer något tillkallar vi polis. Så polisen i sig jagar inte ungdomar mär än när de har tid över och ibland så skickar de ut lite piketbilar ifall att det behövs. Så det är oftast väktare och ordningsvakter som jagar småglin i tunnelbanan och andra platser där de inte kan undvika att bråka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jasså? Du är ganska ovetande märker jag. Inte mycket klokt som kommer ifrån din käft. Du är otrevlig mot alla som inte har samma kunskaper som dig och käftar emot alla. Minnesvärdkomplex är vad du har. Sedan så måste man ta tag i er bråkiga jävlar för att ni ska stanna, annars drar ni där ifrån snabbast möjliga. Skulle ni bara lyssna på vad man har att säga så skulle man slippa ta i er. Sedan så pratar man givetvis med de som gör att prata med, många går att samtala med men allt för många fungerar det inte på och då får man ta tag med våld. Anarkist javisst? Du vill ha ett samhälle fritt från poliser och ordningsmakt, det märks ganska dydligt. Din ideologi håller inte och det skulle aldrig gå - hur mycket du än önskar. Det kommer alltid att finnas polis, ov och väkatare varesig du vill eller inte och detta bl.a just pga. DIG! Du håller ordningsmakten vid liv och det tackar vi för Grim got pwned by SlewMe.. Tycker SlewMe verkar vara en bra väktare Har en liten till fråga om lagen Om en polis är ur tjänst dvs att han/hon är ledig och han tar en brottsling på bar gärning... får han ingripa? Jag vet jag har mycket frågor men jag är nyfiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Om en polis är ur tjänst dvs att han/hon är ledig och han tar en brottsling på bar gärning... får han ingripa? Jag vet jag har mycket frågor men jag är nyfiken! Alla får gripa PÅ BAR GÄRNING om straffet är över 1 år. Så vi väkare för inte gripa någon som håller i tunnelbanedörren, det blir polis eller OV som får det i uppdrag. En polis som inte är i tjänst går under samma villkor som oss andra, han får inte bära vapen eller batong utanför tjänsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ok, tack så mycket för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jasså? Du är ganska ovetande märker jag. Inte mycket klokt som kommer ifrån din käft. Du är otrevlig mot alla som inte har samma kunskaper som dig och käftar emot alla. Minnesvärdkomplex är vad du har. Sedan så måste man ta tag i er bråkiga jävlar för att ni ska stanna, annars drar ni där ifrån snabbast möjliga. Skulle ni bara lyssna på vad man har att säga så skulle man slippa ta i er. Sedan så pratar man givetvis med de som gör att prata med, många går att samtala med men allt för många fungerar det inte på och då får man ta tag med våld. Anarkist javisst? Du vill ha ett samhälle fritt från poliser och ordningsmakt, det märks ganska dydligt. Din ideologi håller inte och det skulle aldrig gå - hur mycket du än önskar. Det kommer alltid att finnas polis, ov och väkatare varesig du vill eller inte och detta bl.a just pga. DIG! Du håller ordningsmakten vid liv och det tackar vi för Det är kul - och lustigt - att det går bra att vara kaxiga när vi och dem är på avstånd från varandra men när man börjar springa efter så börjar de också srpinga, kan någon svara på varför? De tror ju att de är så macho så varför inte stanna och slåss du säger emot dig sj. Jag har inte sagt att jag är annarkist det verkar som att du tar ut din ilska i jobber här med förlåt det var elakt att komentera det känsliga ämnet väktare som inte kan bli polis säkert mycker frustrerande för dig, jag tror att du helt enkelt är för aggresiv o våldsam för att få jobbet Redigerad 15 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Aldrig blivit jagad, men har fått böta 1700spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) du säger emot dig sj. Jag har inte sagt att jag är annarkist det verkar som att du tar ut din ilska i jobber här med förlåt det var elakt att komentera det känsliga ämnet väktare som inte kan bli polis säkert mycker frustrerande för dig, jag tror att du helt enkelt är för aggresiv o våldsam för att få jobbet Sedan så säger jag inte emot mig själv, var kanske otydlig när jag förklarade. Det jag pratade om var givetvis att de man får tag på, många springer iväg. Hmm, det har inte med det att göra, det har med att jag inte är 25 eller äldre. Tycker att jag har varit relativt lugnt i dessa diskussioner, men det är klart, du måste ju ha något att klaga på så då får det bli att jag är aggressiv. Vi kör på den Redigerad 15 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Sedan så säger jag inte emot mig själv, var kanske otydlig när jag förklarade. Det jag pratade om var givetvis att de man får tag på, många springer iväg. Hmm, det har inte med det att göra, det har med att jag inte är 25 eller äldre. Tycker att jag har varit relativt lugnt i dessa diskussioner, men det är klart, du måste ju ha något att klaga på så då får det bli att jag är aggressiv. Vi kör på den Du var väl lite agressiv när du sa nåt om att du hoppades att han en dag skulle få sin näsa krossad? Minns inte riktigt hur det var. Själv har jag blivit jagad av polis, inget allvarligt.,. skojade med en tjej och snodde hennes påse som hon hade lite grejer i oc la den en pappaerskorg.. hon ringde snuten, haha.. Det var i femman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Du var väl lite agressiv när du sa nåt om att du hoppades att han en dag skulle få sin näsa krossad? Minns inte riktigt hur det var. Själv har jag blivit jagad av polis, inget allvarligt.,. skojade med en tjej och snodde hennes påse som hon hade lite grejer i oc la den en pappaerskorg.. hon ringde snuten, haha.. Det var i femman Det hade inte något med agressivitet att göra, det har med att göra att det är bra om han lär sig attityd. Ser ju redan här att han inte är mottaglig för att prata så vad ska man göra för att få in något i den skallen? Ge mig ett förslag Börjar ledsna på folk som helatiden ska klaga på väktare eller när folk har en dålig attityd i övrigt. Grim är ett jättebra exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Aldrig blivit jagad, men har fått böta 1700spänn Varför har du fått böta 1700? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det hade inte något med agressivitet att göra, det har med att göra att det är bra om han lär sig attityd. Ser ju redan här att han inte är mottaglig för att prata så vad ska man göra för att få in något i den skallen? Ge mig ett förslag Börjar ledsna på folk som helatiden ska klaga på väktare eller när folk har en dålig attityd i övrigt. Grim är ett jättebra exempel. Jag har inget emot poliser väktare min kusin e polis och min pappas kusin e polis, men jag hatar folk som gillar vold till ex väktare som misssköter sin makt och blir maktgalen och aggrresiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Tycker folk klagar alldeles för mycket på polisen. Va fan på göteborgs-upproren hivade fan demonstranterna sten. Då tycker jag dom har rätt att dänga till dom med batongen. Dom är också människor. Och männsikor blir rädda. Tycker polisen ska få använda med våld. SOm i USA t.ex. Det var så jädra mycket snack om övervåld och hur synd det var om demonstranterna. Poliserna gjorde bara sitt jobb. *gömmer mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jag har inget emot poliser väktare min kusin e polis och min pappas kusin e polis, men jag hatar folk som gillar vold till ex väktare som misssköter sin makt och blir maktgalen och aggrresiv Därför du börjar säga att väkare är misslyckade och så vidare i en tråd? Du har även klagat på att jag jagar ungdomar osv, vilket de flesta väktare gör. Tänka sig för innan du skriver något nästa gång? Det var ditt budskap i princip. @Rabarbern, Anarkister kommer alltid att existera och även inom tidningarna. Folk är intresserade utav att läsa om övervåld och slagsmål och då förstorar tidningen upp det hela för att sälja lösnummer. Redigerad 15 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Därför du börjar säga att väkare är misslyckade och så vidare i en tråd? Du har även klagat på att jag jagar ungdomar osv, vilket alla väktare gör. Tänka sig för innan du skriver något nästa gång? Det var ditt budskap i princip. @Rabarbern, Anarkister kommer alltid att existera och även inom tidningarna. Folk är intresserade utav att läsa om övervåld och slagsmål och då förstorar tidningen upp det hela för att sälja lösnummer. Nej tänkte mer när du kände dig tor o tark Vill småbarnen skryta om vilka brott de begår så är det ok för mig. och polisen använde övervåld mot folk som inte var inblandade, många av dom vart so sagt maktgalna och fachister, har sett det på ettan när dom gick iegnam jätte mycket filmer sen då, en polis sköt rakt in i en springande fokmassa som flydde o provoserat kulan gick 3 decimeter från en killes huvud o träffade en stolpe och det är fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ingen kommer någonsin att veta! Joho... (samma uttal somi bilfärjareklamen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nej men jag har jagat ÅT polis. Är jag hatad nu? Applåder! Inga kriminella skitungar här inte! Och för er som HAR blivit jagade, och stuckit: hoppas ni åker fast för både brott, och flykt från brottsplats! Vid en tidpunkt då straffen blir hårdare än idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Applåder! Inga kriminella skitungar här inte! Och för er som HAR blivit jagade, och stuckit: hoppas ni åker fast för både brott, och flykt från brottsplats! Vid en tidpunkt då straffen blir hårdare än idag! Hoppas du torskar på nått inte du gjort så ser vi hur kul det är med dödstraff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts