Moroni_Family Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag och en kompis hade, med hjälp av en hammare, sönder en ruta på skolan på sommarlovet, larmet gick och vi cyklade fort som satan hem till honom, smart som jag var så tog jag med mig hammaren, en halvtimme senare så knackade en polis på dörren dit, hans föräldrar var inte där så vi sa att vi hade spelat hela dagen och lite ljug som "Va?!!! på skolan?!!" och sånt, stod dessutom i lokaltidningen nästa dag, och hammaren ligger på en sjös botten Sen har jag också aktiverat brandlarmet på skolan (lite misstag då), men då hade ingen sett mig så jag sprang till samlingsplaten och låtsades som att det regnar, nån i min klass frågade läraren hur mycket det kostar om dom kommer på den som aktiverat larmet, jag är inte säker men jag tror att hon sa runt 2000-5000:- Haha samma sak för mig. Innan jullovet stoppade jag i en smällare i ett skåp. Det va bara jag och en kompis där. Alla andra va nån annanstans. Sen på rasten när alla gick dit va det fullt med rök i hela korridoren. Och det brann inne i skåpet. Och ingen hade nyckel in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Sen har jag också aktiverat brandlarmet på skolan (lite misstag då), men då hade ingen sett mig så jag sprang till samlingsplaten och låtsades som att det regnar, nån i min klass frågade läraren hur mycket det kostar om dom kommer på den som aktiverat larmet, jag är inte säker men jag tror att hon sa runt 2000-5000:- Att göra så att det blir falskalarm på sin skola är ju bara så jävla onödigt, det är ju du själv som får det sämre. Pengarna det kostar får ju tas från något, till exempel inköp av skolböcker och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jepp, det var jag som rånade den där värdetransporten i fredags. Inte dåligt. HAHAHAHA! Skratta ihjäl mig! Vill man tjäna snabba pengar så skall man helt klrt råna en värdetransport, den är enklare än att sno godis från ett barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Att göra så att det blir falskalarm på sin skola är ju bara så jävla onödigt, det är ju du själv som får det sämre. Pengarna det kostar får ju tas från något, till exempel inköp av skolböcker och sådant. Som jag nämde i texten, det var ett litet misstag (ett kemiprojekt, jag orkar inte gå in på detaljer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nej. Jag har ett fläckfritt förflutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nej, jag har aldrig blivit jagad av polisen. Jag är laglydig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 En gång så sköt jag 5 st poliser i huvudet, och så dödade jag 3 st terrorister med en handgranat, sen så planterade jag en bomb, så den sprängde bort massa lådor med kemiska partiklar. Jaa, jag gjorde 5 HS på CTs på CS, jag råkade hiva en HE på 3 st Ts, som dog. Sen plantade jag en bomb och sprängde lådorna på D2. Neej, jag har aldrig blivit jagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Neej, jag har aldrig blivit jagad. Du ser, sajtens hiphopare är de som är kriminella medans vi rockare håller oss till lagen. Nej, jag skojade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Du ser, sajtens hiphopare är de som är kriminella medans vi rockare håller oss till lagen. Nej, jag skojade bara. Jaa, håller med.. Skojjade jag med. Eller gjorde jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nej, jag skojade bara. Gjorde du verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Gjorde du verkligen? Ja för att undvika bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ingen kommer någonsin att veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Du ser, sajtens hiphopare är de som är kriminella medans vi rockare håller oss till lagen. Nej, jag skojade bara. Bara för att man är jagad av polis är man kriminell och om man ej har blivit jagad så kan man ej vara kriminell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Bara för att man är jagad av polis är man kriminell och om man ej har blivit jagad så kan man ej vara kriminell Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Precis. Mja.. sen kan man vara en skicklig kriminell så de aldrig kommer på en så blir man inte jagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Bara för att man är jagad av polis är man kriminell och om man ej har blivit jagad så kan man ej vara kriminell Nej men i många fall så brukar polisen jaga just kriminella. De väljer inte ut offer på måfå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Nej men i många fall så brukar polisen jaga just kriminella. De väljer inte ut offer på måfå. Brukar ja men "rockarna" begår nog inte mindre brott än "hiphoparna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Brukar ja men "rockarna" begår nog inte mindre brott än "hiphoparna". Vill och orkar inte bråka om detta. Så lägg ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vill och orkar inte bråka om detta. Så lägg ner. Bråk och bråk... vanlig diskussion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts