Jump to content

Jagad av polis?

BroDD
 Share

Har du nån gång blivit jagad av polis?  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag och en kompis hade, med hjälp av en hammare, sönder en ruta på skolan på sommarlovet, larmet gick och vi cyklade fort som satan hem till honom, smart som jag var så tog jag med mig hammaren, en halvtimme senare så knackade en polis på dörren dit, hans föräldrar var inte där så vi sa att vi hade spelat hela dagen och lite ljug som "Va?!!! på skolan?!!" och sånt, stod dessutom i lokaltidningen nästa dag, och hammaren ligger på en sjös botten :P

Sen har jag också aktiverat brandlarmet på skolan (lite misstag då), men då hade ingen sett mig så jag sprang till samlingsplaten och låtsades som att det regnar, nån i min klass frågade läraren hur mycket det kostar om dom kommer på den som aktiverat larmet, jag är inte säker men jag tror att hon sa runt 2000-5000:- :ph34r:

Haha samma sak för mig. Innan jullovet stoppade jag i en smällare i ett skåp. Det va bara jag och en kompis där. Alla andra va nån annanstans. Sen på rasten när alla gick dit va det fullt med rök i hela korridoren. Och det brann inne i skåpet. Och ingen hade nyckel in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 136
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Sen har jag också aktiverat brandlarmet på skolan (lite misstag då), men då hade ingen sett mig så jag sprang till samlingsplaten och låtsades som att det regnar, nån i min klass frågade läraren hur mycket det kostar om dom kommer på den som aktiverat larmet, jag är inte säker men jag tror att hon sa runt 2000-5000:- :ph34r:

Att göra så att det blir falskalarm på sin skola är ju bara så jävla onödigt, det är ju du själv som får det sämre. Pengarna det kostar får ju tas från något, till exempel inköp av skolböcker och sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att göra så att det blir falskalarm på sin skola är ju bara så jävla onödigt, det är ju du själv som får det sämre. Pengarna det kostar får ju tas från något, till exempel inköp av skolböcker och sådant.

Som jag nämde i texten, det var ett litet misstag (ett kemiprojekt, jag orkar inte gå in på detaljer)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång så sköt jag 5 st poliser i huvudet, och så dödade jag 3 st terrorister med en handgranat, sen så planterade jag en bomb, så den sprängde bort massa lådor med kemiska partiklar.

Jaa, jag gjorde 5 HS på CTs på CS, jag råkade hiva en HE på 3 st Ts, som dog. Sen plantade jag en bomb och sprängde lådorna på D2.

Neej, jag har aldrig blivit jagad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor