Jump to content

Jagad av polis?

BroDD
 Share

Har du nån gång blivit jagad av polis?  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 136
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Njae inte jagad men stoppad :P körde med min gamla moppe mot en rondell så stannade polisen mitt i rondellen och blinkade på mig så jag stannade :o då sa dom att min lampa inte fungerade så sa jag jo, jag har bara glömt att sätta på den så visade jag dom sen frågade dom om den var trimmad :P då sa jag nej, då skrattade dom bara och sa att jag skulle åka hem och ta av trimmet :lol:

Finns väl ingen som är så dum så han/hon försöker dra ifrån en mcsnut?

Jo grim :rolleyes:

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns väl ingen som är så dum så han/hon försöker dra ifrån en mcsnut?

Jo, tyvärr. Såg två st som åkte på en moppe i ca 90(?) med mcpolis efter sig och ingen hjälm hada de. Jävla tur de hade med tanke på att det kom en kurva följt av en y-väg vilket innebar att polisen tog ena vägen och moppepojkarna den andra, men jag anar att polisen fick tag i de där grabbarna senare i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var mindre och skulle cykla runt ett gathörn på trottoaren råkade jag fastna med ena sidohantaget på cykeln innanför Bosse-snuts frus kappa så det blev en stor reva, jobbigt var att Bosse gick med henne, civilt dock. Hade tyvärr ingen möjliget att fly då jag liksom ramlade in i de två med cykeln. Det blev 600:- ersättning för kappan istället :rolleyes:

Haha

Redigerad av kalle.b
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae inte jagad men stoppad :P körde med min gamla moppe mot en rondell så stannade polisen mitt i rondellen och blinkade på mig så jag stannade :o då sa dom att min lampa inte fungerade så sa jag jo, jag har bara glömt att sätta på den så visade jag dom sen frågade dom om den var trimmad :P då sa jag nej, då skrattade dom bara och sa att jag skulle åka hem och ta av trimmet :lol:

Jo grim :rolleyes:

Haha nej jag tvärnitade ju, sen när dom vände och inte såg mig körde jga iväg för dom skulle ta mig, tur att min skolan bara låg 200m fram

Haha iwex så jäval ägd du blev av GTApimpfoolife

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var mindre och skulle cykla runt ett gathörn på trottoaren råkade jag fastna med ena sidohantaget på cykeln innanför Bosse-snuts frus kappa så det blev en stor reva, jobbigt var att Bosse gick med henne, civilt dock. Hade tyvärr ingen möjliget att fly då jag liksom ramlade in i de två med cykeln. Det blev 600:- ersättning för kappan istället :rolleyes:

Aah, låter som rena rama Kamomilla Stad det där. Tihi. Jag slår vad om att ni - utöver den lokala polisen som promenerar med sin fru (i kappa (!!)) - har en lokal bagare, en lokal slaktare, en alldeles egen spårvagnschaufför, tre banditer i utkanten av staden och en vis man i ett torn som har koll på vädret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: ja

En dag när jag sålde lite brass till några barn så kom typ swat och gjorde värsta razzian. jag tog min uzi och dödade alla poliser (typ 300st) sedan så snodde jag en bil av en gammal kärring och sedan så var det värsta biljakten och jag hoppade typ 50 meter över en sjö och sedan snodde jag en cykel och cyklade hem ..

Kalla mig inte mytoman.. det är sant. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aah, låter som rena rama Kamomilla Stad det där. Tihi. Jag slår vad om att ni - utöver den lokala polisen som promenerar med sin fru (i kappa (!!)) - har en lokal bagare, en lokal slaktare, en alldeles egen spårvagnschaufför, tre banditer i utkanten av staden och en vis man i ett torn som har koll på vädret.

Glöm inte den fete skurkens lejon :P . [EDIT]Allas lejon men det är bara den fete som bryr sig... Jonatan om jag inte minns helt fel :rolleyes:

Nej, vad jag vet har jag aldrig varit jagad av polisen.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: ja

En dag när jag sålde lite brass till några barn så kom typ swat och gjorde värsta razzian. jag tog min uzi och dödade alla poliser (typ 300st) sedan så snodde jag en bil av en gammal kärring och sedan så var det värsta biljakten och jag hoppade typ 50 meter över en sjö och sedan snodde jag en cykel och cyklade hem ..

Kalla mig inte mytoman.. det är sant. :P

Och jag är jultomten... :rolleyes:

VOTE: Ja, och jag åkte fast... men det var inte polisen som haffa mig...

Let mig tell thö ståry:

Jag och en polare gick på samma fritids

(gick i 2:an) en dag efter skolan bestämde

vi oss att vi skulle dra där i från och

vi stack hem till mig snodde 500kr av morsan

och så tog vi min lådbil och drog runt halva stan

och dom hadde ringt polis (och mina föräldrar).

sen drog vi till tillberga(utanför västerås)

gömde oss i skogen i en natt och sen när vi

kom tillbaka in till västerås så blev vi haffade

av en fritids ledare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och ett gäng kompisar hadde softairgun krig på en parkering på lvällen, och jag som hadde gas driven blowbak beretta lät rätt mycket av skotten så ringde troligen någon polisen, för vips dök det upp 3 polis bilar som hadde fick lampor o skit si vi sprang som fan jag slängde mig i en buske och gömde mig i skugg hörn, och senare i en annan buske 100m därifrån sen läg jag där 30 lååååånga minuter och kom undan, mina kompisar sprang ända inn i stan och klarade sig med....

Inte för att det är förbjudet att skjuta med soft airguns så jag tror nog

att ni hade kommit undan om ni bara hade förklarat för dem vad som

försegick.

Men jag förstår er, att gripas av panik när 3 polisbilar kommer och du

håller i en pistolliknande projektil är ganska naturligt :P

Föresten lär dig stava :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är så jäääävla töntigt när moppetöntar säger "Drog snuten helgen" eller "Det är inte så svårt att dra en snut".

Blir så jäkla irriterad när jag ser/hör moppetöntar gasa runt och tro dem är Valetino Rossi..  :P  :lol:

Hehehe håller me där, man behöver ju bara kör in på en small gångväg, eller vad som helst så är man av me dom, småbarn som trimmar sina moppa till typ 90 är också så jävla töntigt efterom dom flesta tror att det ska funka som nån jävla kukförlängare eller nåt.

Vote: nej, ville ta körkort när ja fyllde 18 och inte bli av me det efter typ nån månad som dom flesta puckorna blir :rolleyes:

Redigerad av sebbe68
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att det är förbjudet att skjuta med soft airguns så jag tror nog

att ni hade kommit undan om ni bara hade förklarat för dem vad som

försegick.

Men jag förstår er, att gripas av panik när 3 polisbilar kommer och du

håller i en pistolliknande projektil är ganska naturligt :P

Föresten lär dig stava :rolleyes:

Det e olagligt, äns föräldrar får straffet.

Jag är ordbild och slarvar ibland, men alla förstår vad jag menar så varför bry sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor