Jump to content

Jagad av polis?

BroDD
 Share

Har du nån gång blivit jagad av polis?  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Berätta gärna varför och hur ni blev jagade och vad ni fick för straff och så...

Själv har man blivit "jagad" en gång när jag och en kompis var ute och cruisada mitt i natten... jag hade inge lyse på, så polisen åkte bakom oss på cykelvägen i kanske en minut innan jag märkte nåt, dom började blinka me lyset så ja tänkte "vem fan är det som håller på och drygar?" så jag kollade bak och såg "POLIS" på motorhuven.. så jag bara gasade iväg genom en liten "skog" och åkte en kort omväg hem.. och typ 500 meter bort såg ja att dom stannat min kompis, dom frågade bara om hans va trimmad och han sa nej och dom bara skrattade, sen erkände han att hans var trimmad, sen sa dom bara att han skulle köra lugnt och sen stack dom...

så hur har det varit för er?? snackar alltså inte bara om ni blivit jagade på moppar utan om allting... ni kanske gjord inbrott och polisen kom eller nåt... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 136
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

När jag var mindre och skulle cykla runt ett gathörn på trottoaren råkade jag fastna med ena sidohantaget på cykeln innanför Bosse-snuts frus kappa så det blev en stor reva, jobbigt var att Bosse gick med henne, civilt dock. Hade tyvärr ingen möjliget att fly då jag liksom ramlade in i de två med cykeln. Det blev 600:- ersättning för kappan istället :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag har en gång var ute och körde med min moppe.

Har effekt på nu så den låter som om nån dödar en katt alltså förjävligt.

som sagt var ute och körde och märkte att det var nån som log bakom mig ett bra tag

visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag tvärnitade och svängde in på en liten grusväg som ledde ut till vägen på ett annat ställe, ja en liten omväg då.

När jag kom ut där brumma jag rätt ut i skogen sen så såg jag snuten åka förbi sen stack jag hem.

Detta var på natten då :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näh, Men däremot av andra

Min polares kusin var och hälsade på sina morföräldrar som bor i närheten av oss, Vi retar dom lite, Sen lite till, Sen följer vi efter, Då sätter sig morfarn i bilen, Mormor på cykeln och drar efter oss, Vi drar nerför en fetingbrant backe, Under en tunnel, In på en minimal cykelhoppbana som vi brukar ha kul på, Hjälp, Tanten kommer efter, Fort som fan upp för en kulle och bort från banan, Raska takter bort till en färjetransport.............Trodde tanten, Vi svängde in i skogen och njöt av att se pensionärerna åka över till en liten ö

Null Vote

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är så jäääävla töntigt när moppetöntar säger "Drog snuten helgen" eller "Det är inte så svårt att dra en snut".

Blir så jäkla irriterad när jag ser/hör moppetöntar gasa runt och tro dem är Valetino Rossi.. :P:lol:

Håller dina klasskamrater också på så?

En kompis till mig sa att man skulle börja gråta om man blir tagen :o

On-topic: Jag har aldrig blivit jagad av polisen, förutom på GTA. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är så jäääävla töntigt när moppetöntar säger "Drog snuten helgen" eller "Det är inte så svårt att dra en snut".

Blir så jäkla irriterad när jag ser/hör moppetöntar gasa runt och tro dem är Valetino Rossi.. :rolleyes::P

Klart att det inte är svårt om det är en radiobil som jagar dem vilket det brukar vara. Är det en mcpolis blir det svårare och då blir dem nästan alltid ägda!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja och jag kom undan

Vote: Ja, och jag åkte fast

Först när jag var runt 12-13 års ålderna så var jag och en kompis o bankade bilmärken på ett inhängnat område med ett hål i sen bör jade jag sparka in rutorna med lycakdes bara med en efter som bilrutar är cp hårda :P

sen kom typ 2 araber/ turkar o tog vår hammare o sa att min kompis mamam skulel hämta den så vi gick ut så började min kompis kasta stenar på bilarna för att dom tog hans hammare sen kom turken ut i en skåp bil och puttade av min kmpis som skulle cykla ivägg så han slog sej sen sprang vi ifrån honnom o satte os en bit bort typ 500m så körde polisen förbi så vi tänkte haha tänk om dom var efter oss, sen kom den tillbaks o svängde in vi blev ju räddare o sen kom en till polis bil och klev ur så frågade dom: Aha vad har ni gjort idag då? :rolleyes:

min smarte vän : Vi har bankat bilmärken så vi fick åka i varsin bil tillabsk o hans mamma komm o han börja lipa osv dom släppte oss efter ett tag..

Och andra gången jag kom undan, runt 14-15år

Jag och ett gäng kompisar hadde softairgun krig på en parkering på lvällen, och jag som hadde gas driven blowbak beretta lät rätt mycket av skotten så ringde troligen någon polisen, för vips dök det upp 3 polis bilar som hadde fick lampor o skit si vi sprang som fan jag slängde mig i en buske och gömde mig i skugg hörn, och senare i en annan buske 100m därifrån sen läg jag där 30 lååååånga minuter och kom undan, mina kompisar sprang ända inn i stan och klarade sig med....

sista gången nu i sommras jag hadde varit o tankat min trimmade xps supermotard och drog på i 80 på en 30 sträcka så kom 2 poliser på motorsyklar mitt fram förnäsan jag tvätrnitar o saktar in, snutarna svänger av för o vända så jag gasar på över en korsning o parkerar fort in bakomskolan, o kommer undan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor