darkjak Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Hej. Jag undrar om ni vet var i Sverige man kan få tag på sånna här: Hula Hula Dashboarshakers. Ska nämligen ha till min bil *Edit* Och NEJ, inget skitsnack om "öööh, sök google", för det har jag redan gjort! Redigerad 13 februari, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag googlade på dashboard shaker, svenska resultat. Första träffen var nåt med junkyard.se, läste man texten stod det gå till märket accoutrements. Gick in på sidan, toys>accoutrements och där fanns dom. Har svårt att förstå hur du kan ha googlat nåt. Iaf, här är dom http://www.junkyard.se/toys/product.aspx?s...bid=389&m=b&g=a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tack för hjälpen... Men det stället hittade jag själv. Några andra ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Tack för hjälpen... Men det stället hittade jag själv. Några andra ställen? Nåt fel med det där stället då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts