VaXXoR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Im back!!! Har vart lite inaktiv... Men nu kommer jag och en tävling!!! Yaaaaayyyyeee ! *hoppar upp och ner som en barnunge* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ehm... det finns ju många fåglar i san andreas... Aldrig testat ställa dig ute i öknen eller vid nånstans nära vattnet och vänta? Då kommer dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) När när när när !? duv@N^ igång meeeed tävligen. Nyss, innan jag straffar dig !.......................... I månens namn. http://img424.imageshack.us/img424/8528/sailormoon018fa.jpg (Va bara tvungen att lägga dit bilden) Redigerad 7 juni, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Snyggaste gängbilden hade varit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hej igen, har inte varit inne på denna sida på år och dar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Vore nice om nästa tävling kunde ha Reklam för GTA San Andreas som ämne... Alltså att bilden vi tar skulle vara med i reklamen för GTA SA. En broschyr eller en bild i ett inslag i en trailer... Sen får man om man vill (och mer än... 80% av de tävlande vill) editera bilden. T.ex vinkla den och lägga in den i en bild på en tv eller en vägg med anslagstavla or whatever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Grymt härlig ide du har VickeX. Typ som att göra ett screen som skulle kunna vara på baksidan av fodralet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Grymt härlig ide du har VickeX. Typ som att göra ett screen som skulle kunna vara på baksidan av fodralet! Ja. T.ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det var väl nästan det vi gjorde i 3:an? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37081 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det var väl nästan det vi gjorde i 3:an? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37081 Det där var ju strandbilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det där var ju strandbilder? Åh, jag blandade ihop det lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Åh, jag blandade ihop det lite. Men jag förstår vad du menar. Att det var som reklam för ett reseföretag. Och om man vill resa utomlands vill man ju ha sol och bad. Så en lockande bild. Men min idé handlar om att man ska lockas att spela spelet... Eller någonting sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Snart borde det vara dags för en ny tävling. Några bra förslag? Stora byggnader kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Snart borde det vara dags för en ny tävling. Några bra förslag? Stora byggnader kanske? Bumby björnar i storstan Men jag skulle vilja försöka ute till havs? Nåt som har med vattnet och göra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nåt som har med vattnet och göra?! Jag håller med. Det, eller en humorbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag håller med. Det, eller en humorbild. Eller båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Nu är alltså den sista fototävlingen över och därför är denna tråd från och med nu dödförklarad. Tack för alla ideér, nu läggs denna tråd ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag vill säga såhär. Det är mycket möjligt att det kan komma mer tävlingar, men inte innom en snar framtid om ni frågar vad jag tror. Då alla är så taggade på GTA IV och inte spelar GTA SA så mycket längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts