MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Tror inte vi kommer hinna igenom allt. Det nya gta hinner typ komma Sen tror jag intresset kommer sjunka Nej vi kommer nog verkligen inte hinna alla innan det nya Fast jo kanske Jo intresset kommer försvinna...snart kanske :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Nej vi kommer nog verkligen inte hinna alla innan det nya Fast jo kanske Jo intresset kommer försvinna...snart kanske :'( Längtar värkligen till det kommer på ps3 Lite OT men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Tror inte vi kommer hinna igenom allt. Det nya gta hinner typ komma Sen tror jag intresset kommer sjunka Yeah, om ett och ett jävla halvt år. Uber . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Om han fortf behöver idéer så: Dra in på nå SAMP lir, du och en polare drar te mount chilliad (toppen) och sen kör han ut där vid amerika flaggan och du tar kort när han flyger ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Yeah, om ett och ett jävla halvt år. Uber . Som du kanske har sett, så kommer det in nya ideer hela tiden. Och sen var jag lite oseriös när jag sa det. Redigerad 23 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Bild på en väg/reklamskylt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Bild på en väg/reklamskylt? Låter inte så kul enligt mig... Passa på och säga det här: Den färgen du har nu fullständigt misshanlar,styckar och våldtar ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Låter inte så kul enligt mig... Passa på och säga det här: Den färgen du har nu fullständigt misshanlar,styckar och våldtar ögonen. Våldtar var väl lite och ta i. Visste inte att text kunde det. Btw: Ta med den iden, Okej för mig Redigerad 24 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Tyckte din idé var brilljant Kebab. Men jag måste hålla med rabarb. Byta färg. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ingen nya Foto-tävling på gång?...Har fixat SA till PC nu, så är rätt sugen på att vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Låter inte så kul enligt mig... Passa på och säga det här: Den färgen du har nu fullständigt misshanlar,styckar och våldtar ögonen. Tyckte din idé var brilljant Kebab. Men jag måste hålla med rabarb. Byta färg. xD Hihi. lägg märke till att jag bara använder den här i SA-delen. Anledning: Några bombhot och ett par blöta strumpor i postlådan är skäl nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Våldtar var väl lite och ta i. Visste inte att text kunde det. Btw: Ta med den iden, Okej för mig Visste inte heller att en text kunde styckmörda och misshandla ens ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Bild på någon kul bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Visste inte heller att en text kunde styckmörda och misshandla ens ögon Det visste jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Hörru, natthök, blir de någon tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Hörru, natthök, blir de någon tävling? Jaa igång med tävligen nattsparrv, håller på att bli galen häär Han kasnke har flygit söder ut över sommarn ? Redigerad 28 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Im back!!! Har vart lite inaktiv... Men nu kommer jag och en tävling!!! Redigerad 6 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hörru, natthök, blir de någon tävling? När jag läste ditt meddelande, fick jag en idé. Man ska ta en bild där en fågel finns med. Eller nånting liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 När jag läste ditt meddelande, fick jag en idé. Man ska ta en bild där en fågel finns med. Eller nånting liknande. Ehm... det finns ju många fåglar i san andreas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ehm... det finns ju många fåglar i san andreas... Ja det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts