jerrko Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) De som varit med ska läggas i en annan lista tycker jag som ligger längre ned! Fixat och klart Edit: -NH- , har du valt nåt tema än och isf: När blir nästa tävling? Redigerad 13 maj, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jerrko, vet inte om du orkar men du skulle ju kunna skriva upp vilka som kom på ideerna på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Fixat och klart Edit: -NH- , har du valt nåt tema än och isf: När blir nästa tävling? Mhm, vet ej. Alla är så goda. Idéerna alltså. Jag slumpar med en tärning istället. Och det blev: En sexa! Så det blir Flygplans-bild! Och jag tackar jerrko som har en så bra idé med den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 14 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Jerrko, vet inte om du orkar men du skulle ju kunna skriva upp vilka som kom på ideerna på första sidan. Ska nog gå att fixa, måste bara kolla igenom denna tråd då Edit: Nu är det fixat -NightHawk- , Är något datum satt för nästa tävling? Redigerad 14 maj, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ska nog gå att fixa, måste bara kolla igenom denna tråd då Edit: Nu är det fixat -NightHawk- , Är något datum satt för nästa tävling? Nej, det kommer bara då det vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Ska köpa Sa imorron igen. Kan vara med till nästa tävling Natthök, kan vi inte ha den där "samma bil" iden sen ? Redigerad 14 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ska köpa Sa imorron igen. Kan vara med till nästa tävling Natthök, kan vi inte ha den där "samma bil" iden sen ? Varför inte köra ''Snyggaste naturfotot''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Varför inte köra ''Snyggaste naturfotot''. För bil saken är skojjigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Ska köpa Sa imorron igen. Kan vara med till nästa tävling Natthök, kan vi inte ha den där "samma bil" iden sen ? Allt ska med! Ingen idé ska slängas (sålänge den inte är dålig)! Varför inte köra ''Snyggaste naturfotot''. Jo det kan vi ha med. BTW: Alla som skriver "Natthöken": Redigerad 15 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Har Sa nu, och jag har mitt bidragredan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Blir det någon tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 (redigerad) Blir det någon tävling? Oja! Men man kan inte köra tävlingar 24/7. Blir inge roligt. Jag kör igång om några dagar. Redigerad 19 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Oja! Men man kan inte köra tävlingar 24/7. Blir inge roligt. Jag kör igång om några dagar. Inte föt att stressa dig Jag bara undrade Det är ju så roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Inte föt att stressa dig Jag bara undrade Det är ju så roligt! Nej men jag vet! Är det verkligen roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Nej men jag vet! Är det verkligen roligt? Ja... det håller san andreas-glädjen vid liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Ja... det håller san andreas-glädjen vid liv! Håller med dig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Ja... det håller san andreas-glädjen vid liv! Håller också med dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Kör en tävling med ''mäst stuntaktiga foto'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Eller typ ett "Mest smärtfulla ögonblick" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Tror inte vi kommer hinna igenom allt. Det nya gta hinner typ komma Sen tror jag intresset kommer sjunka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts