Kebab Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag har en finfin foto-idé! Roligaste bilden ev. "Mest humoristiska bilden" (samma sak ioförsej ) Annars så skulle jag gärna göra om skräck-tävlingen, eftersom jag har nu har ett superbra bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har en ny ide. Ide: Tema: homie/Homies. Regler: Man får ta en bild vart som hälst ha med vad som hälst MEN man måste ha homies med sig. Man får ha hur nånga man vill i bilden men det måste vara minst EN. Vad tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har en ny ide. Ide: Tema: homie/Homies. Regler: Man får ta en bild vart som hälst ha med vad som hälst MEN man måste ha homies med sig. Man får ha hur nånga man vill i bilden men det måste vara minst EN. Vad tycker ni ? Jag tycker: Skitbra ide! Men då kan man bara dumpa dom i en bil jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Har en ny ide. Ide: Tema: homie/Homies. Regler: Man får ta en bild vart som hälst ha med vad som hälst MEN man måste ha homies med sig. Man får ha hur nånga man vill i bilden men det måste vara minst EN. Vad tycker ni ? Tycker också att det är en asbra idé, lägger till den direkt jag är med i nästa fototävling (trots att jag bara har det till ps2), så rösta på mig då (man måste ju göra reklam ) Redigerad 11 april, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Kul att ni gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Aa, det är bestämt nu, jag väljer "Den roligaste bilden", är det ok? Sen går jag efter jerrko's lista! BTW: Jag startar tävling 7 snart, om ungefär en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Aa, det är bestämt nu, jag väljer "Den roligaste bilden", är det ok? Sen går jag efter jerrko's lista! BTW: Jag startar tävling 7 snart, om ungefär en timme. Jorå, kör på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ähh, jag kör bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 När kommer nästa tävling ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 När kommer nästa tävling ? Det kommer när det vill komma! Nää, men jag bestämmde att ta en liten paus! Så det kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Det kommer när det vill komma! Nää, men jag bestämmde att ta en liten paus! Så det kommer snart. Okej bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Det kommer när det vill komma! Nää, men jag bestämmde att ta en liten paus! Så det kommer snart. Vill man avsllöja ett tema? Redigerad 24 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Vill man avsllöja ett tema? Tror det var något med bil, men kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Vad blir nästa tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Skit bra ideer, kommer kanske på någon sedan men skit bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Japp, nu får jerrko vakna lite och uppdatera listan! Nästa tävling blir antagligen "Finast Utsikt", men om ni inte gillar det är det bara att skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Japp, nu får jerrko vakna lite och uppdatera listan! Nästa tävling blir antagligen "Finast Utsikt", men om ni inte gillar det är det bara att skriva det. Jo, vaknade för nån timme sen^^ Jag har fixat lite i mitt första inlägg, Bl.a tagit bort numrena.. blev krångligt med det. Förresten: Ska jag ta bort de förslag som har vart, eller ska jag låta de stå kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jo, vaknade för nån timme sen^^ Jag har fixat lite i mitt första inlägg, Bl.a tagit bort numrena.. blev krångligt med det. Förresten: Ska jag ta bort de förslag som har vart, eller ska jag låta de stå kvar? De som varit med ska läggas i en annan lista tycker jag som ligger längre ned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag tycker idéen (2 e?) att alla ska ta kort på samma bilmodell verkar jäkla kul. Roligare än utsikt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Skitskoj jue om alla ska ha samma bil! Kan vi inte köra någon tävling med flygplan eller nåt? Redigerad 13 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts