chucky.swe Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 7 dar kvar av denna, va vill ni ha för tema sen? edit:13:37 Din jävel! 1337=LEET=ELIT (till dom som inte vet) eller jag kanske har fel inte vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Din jävel! 1337=LEET=ELIT (till dom som inte vet) eller jag kanske har fel inte vet jag Det stämmer, varför va jag en jävel för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Blev lite ägd av chucky.swe där Kanske en kategori: Roligaste bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag gillar skräck-tema-idén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Är glad för alla bra förslag som kommit in, fortsätt så Ps. Qouad: Jag har lagt in alla nuvarande bidrag i det första inlägget, så det är bara att "välja och vraka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Haha, skulle vara lite roligt om man bestämde ett klockslag. (inte i spelet). tex. torsdag den 9 mars klockan 17:00. Så ska alla ta kort på den plats dom är på och försöka ta så fin bild som det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Trådbumpning FTW! Nästa tävling kan ju vara att man ska ha bild på en bil! Alltså typ inte stylad men den ska stå fint Som på en brygga typ. Någon som fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag är just nu mest inne på "Mest actionfyllda bild" dvs. du ska trycka av ett kort som ska innehålla så mycket action som möjligt, kan vara en bil som sprängs, gängkrig ASO. låter detta ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag är just nu mest inne på "Mest actionfyllda bild" dvs. du ska trycka av ett kort som ska innehålla så mycket action som möjligt, kan vara en bil som sprängs, gängkrig ASO. låter detta ok? Låter helfint ta med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag tycker nästa tema ska vara "speed"; att man ska ta en bild som har något med hög fart att göra. Ett alternativ till action-temat, månne? Gillar verkligen den idéen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Blir det några mer fototävlingar eller ? Min ide: Att ta en bild på något ställe i spelet. MEN, det måste vara en bil med. förslag 1: Vilken bil som hälst, får också vara ett skin. förslag 2: Man bestämmer en speciell bil som alla ska ha med. Hoppas ni fortfarande vill tävla. Redigerad 31 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Blir det några mer fototävlingar eller ? Det hoppas jag verkligen! Lite trist att inte så många verkar intresserade, men jag tycker det är värt att ge det ett försök till. Min ide: Att ta en bild på något ställe i spelet. MEN, det måste vara en bil med. förslag 1: Vilken bil som hälst, får också vara ett skin. förslag 2: Man bestämmer en speciell bil som alla ska ha med. Hoppas ni fortfarande vill tävla. Nummer två låter skoj, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vem vill ha mer tävlingar ? Måste hitta någon som anordnar också, någon som är på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 -Nighthawk- skrev till mig i ett PM och sa att han ville ta över så han kommer nog dra igång något snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 -Nighthawk- skrev till mig i ett PM och sa att han ville ta över så han kommer nog dra igång något snart. Aa okej, bra Du ska vell vara me och fota sen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Okej då sätter jag väl igång! Nu vill jag veta vad folket vill ha för tema! Skriv i denna tråd... Vet att det finns en massa idéer på förstasidan men jag vet inte vad jag ska ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Yay Den här gången tar vi ett som många personer vill ha. Det är skoj med många motståndare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag drar en "frivillig bild" först, under tiden väljer ni temat för nästa fototävlig, dvs v7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Kan någon Moderator fixa så att det står :"skriv era ideér till -NightHawk- här!" istället för till Qouad, eftersom det är -NightHawk- som anordnar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Skulle vara helt OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts