jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Ja, titeln säger väl allt? Om inte så kan jag säga en gång till:Här skriver ni era idéer till framtida fototävlingar som -NightHawk- sedan gör om till tävlingar. Alla idéer är välkomna så mata på bara! Jag vill avsluta med ett: låt idéerna flöda! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Här är önskade bidrag som inte har varit: . Finast utsikt. (Azore) . Mest inbjudande stats-bild. (Conny_S) . Snyggast objekt med omgivning. (rabarben & chucky.swe) . Homie/homies, man ska ta ett kort med minst en homie med. (VaXXoR) . Att alla tar kort på samma bil, fast vid olika platser. (VaXXoR) . Nåt vackert. (Tux) . Snyggaste Naturfotot. (Cyprez) . Reklam för GTA San Andreas. (VickeX) Mer förslag kommer om ni skriver några Bidrag som har varit, i kronologisk ordning: 1. Skrivbordsbakgrund. (Qouad) 2. Fotgängare. (Qouad) 3. Strandbild. (Qouad) 4. Skräck. (Jerrko) 5. Action. (Qouad) 6. Valfri bild. (-NightHawk-) 7. Den roligaste bilden. (rabarben) 8. Snyggaste/finaste/bästa bilen. (-NightHawk-) 9. . Flygplans-bild. (rabarben) 10. Vägskylt. (Kebab) Redigerad 28 september, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Tycker jag låter fint, ganska snällt att hjälpa till i hanns arbete. Kommer själv inte på något bra just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Tack för uppmuntran. Tänkte bara att alla idéer kan samlas på en och samma plats, så slipper det bli så rörigt med allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Utsikt. Allstå den finaste utsikten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Den mest inbjudande statsbilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Skräckbilder blir ganska lätt att fixa på Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Gillar cyprez idé. Läskiga bilder is teh shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Bästa gängbild... (krig eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Bästa "mitt i stunt" bild skulle vara ballt. låt idéerna flöda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Bästa "mitt i stunt" bild skulle vara ballt. låt idéerna flöda! Det låter ju fint! Och någon bil-tävling typ! Alltså inte snyggast stylad men typ en bild på en bil som står på en brygga typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det låter ju fint! Och någon bil-tävling typ! Alltså inte snyggast stylad men typ en bild på en bil som står på en brygga typ... Finaste omgivning med objekt Haha ta inte illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Fulaste bugg-bilden då skulle nog många anmäla sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Först vill jag bara säga tack. sen kan du ju för att underlätta ännu mer skriva upp om inte alla så åyminstånde de mest omtalade/omtyckta idéerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 - Nåt vackert. - Ta ett foto på nåt som representerar dagens ungdom. - Ta ett fritt foto. - Ta foto på nåt som man tycker är kul i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Först vill jag bara säga tack. sen kan du ju för att underlätta ännu mer skriva upp om inte alla så åyminstånde de mest omtalade/omtyckta idéerna. Det är lugnt verkar ju vara fototävlingarna som är intressantast i SA-forumet nu. Visst kan jag lägga upp de mest omtyckta idéerna,men än så länge har dem inte varit så omtalade så jag väntar tills det kommer lite diskussioner om dem. och förresten så är det´ju redan strandtävlingen nu, så då är det gott om tid att samla allt bra "material" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kan jag få vara med på nästa fototävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kan jag få vara med på nästa fototävling? Klart du får! tror t.om. att det finns platser kvar i den som håller på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vilken tråd är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) 7 dar kvar av denna, va vill ni ha för tema sen? edit:13:37 Redigerad 21 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 7 dar kvar av denna, va vill ni ha för tema sen? edit:13:37 Det spelet bygger på: Gängkrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts