Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vet inte hur man ska göra då. Eller menar du bara klipp o klistra i photoshop? Du kan stänga av HUD:en i options i San Andreas, där du har maps & blips sätter du på OFF och HUD Mode: OFF, så försvinner dina pengar, kartan... allt förutom miljön. Namnen på vad dessa inställningar heter i options kan vara fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag är på Meinem Bild http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/gallery202.jpg Motivering: Är du fotograf? Går du i självmordstankar? Boka då en resa med Sunny Kebabtrips till San Andreas, en resa som du aldrig kommer att glömma (eller komma hem ifrån) Och om du känner för ett svalkande dopp så är det bara att kliva i. (Med kamera och allt) Dödlighets-garanti! Vi på Sunny Kebabtrips är så säkra på att du kommer dö, så vi vågar erbjuda dig 10x pengarna tillbaka om det går snett. Ja, jag är trött och dålig på motiveringar. Haha fan vilken bra motivering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Haha fan vilken bra motivering Joo, jag är riktigt nöjd med den, faktiskt. Bilden är ju kanske inte så fin..menmen, den skiljer sig från mängden iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 på Kebabs bild.. Fyfan vad läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) på Kebabs bild.. Fyfan vad läcker Fan, tweak, jag har alltid känt att jag gillar dig Edit: dags för pollen snart? Redigerad 20 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Får jag vara med i tävlingen? edit: får man ha två bidrag? edit: här är mitt bidrag! Motivering: För att få se den här enastående vyn, besök Agel Pine tidigt på morgonen. Redigerad 21 februari, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Får jag vara med i tävlingen? edit: får man ha två bidrag? edit: här är mitt bidrag! JA, NEJ, BRA 1 plats kvar, och sen kan man ju va me som reserv för Tux har fortfarande ej skickat in något bidrag. Redigerad 20 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 JA, NEJ, BRA 1 plats kvar, och sen kan man ju va me som reserv för Tux har fortfarande ej skickat in något bidrag. Har du frågat Tux om han verkligen ska vara med, då? Han har säkert glömt bort det. *börjar bli otålig och kan inte riktigt sitta still. tar ut min överskottsenergi genom att banka frenetiskt på bildskärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kan ja va med eller ? isf är ja det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Klart du kan @Kebab:Slänger ett PM till honom Redigerad 23 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Klart du kan @Kebab:Slänger ett PM till honom Good Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tux ville inte vara med. Men deadlinen är ju satt på sista februari så kommer inte VaXXoRs +ett till bidrag in innan dess får vi vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Var min bild såå dålig, så man inte ens får nån röst? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 .vi har ju inte börjat rösta än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Ok hehe tänkte inte på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Här kommer mitt bidrag. http://img380.imageshack.us/img380/3162/stranden1ia.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Här kommer mitt bidrag. http://img380.imageshack.us/img380/3162/stranden1ia.png Mycket bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Mycket bra ! Jag gillar att ja fick med en båt och ett flygplan på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad är mini/max-poäng man får ge ett bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad är mini/max-poäng man får ge ett bidrag? Det kommer komma upp en poll (undersökning). Där klickar du på den bild du tycker är finast. Så får den personen 1 poäng av dig för att du rösta på den. Om ja nu förstod frågan rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts