Foo Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Igår kväll ungefär vid kl. 22:30 fick jag en otäck pulserande smärta i vänsterhanden... Det har hänt förr, men gått över efter en liten stund... Så jag gick & la mig efter Independens day & lyckades sommna efter ett tag med... Sen när jag vaknade fick jag en isande känska när jag hade en pulsernade smärta upp till armbågen Det fanns dock inte mer att göra än att äta frukost & åka iväg till skolan, för jag åker sällan till nån doktor om det inte är nåt jättealvarligt... Jag smärtan kom & gick, så ibland var det som vanligt & ibland gjorde det fruktansvärt ont!, Nu har det dock gått tillbaks så att det bara är i handen igen... ungefär mitt i handen, på tjockleken & ganska nära tummen, men fortfarande i handen... Det jag undrar är om nån mer har varit med om detta och vet om det kommer gå över snart?.... Som sagt gillar jag inte läkare, för dom hittar aldrig nåt, utan man får bara vänta & vänta & vänta.... & sen säger dom att det inte är nån fara typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag brukar känna så typ efter att jag har sovit på armen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag brukar känna så typ efter att jag har sovit på armen. ...mm, jag med Enda problemet är att denna gång gör det riktigt skitont & har hållt på ett dygn snart.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Är du höger/vänsterhänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Är du höger/vänsterhänt? Med vaddå? nää, men Höger... (så det är ingen fara på så sätt, dock på andra sätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Hmm... Kunde varit musarm eller liknande annars. Jag vet inte, växtvärk kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 SHIT!!! DU kanske dör! suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) SHIT!!! DU kanske dör! suck... Perhaps. Hjärtattack. Editation. Du nedan: kan mycket väl vara blodförgiftning, om vi nu ska vara lite skräckinjagande. Redigerad 13 februari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Blodförgiftning! Aja, testa skolsyster ivarjefall?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Igår kväll ungefär vid kl. 22:30 fick jag en otäck pulserande smärta i vänsterhanden... Det har hänt förr, men gått över efter en liten stund... Så jag gick & la mig efter Independens day & lyckades sommna efter ett tag med... Sen när jag vaknade fick jag en isande känska när jag hade en pulsernade smärta upp till armbågen Det fanns dock inte mer att göra än att äta frukost & åka iväg till skolan, för jag åker sällan till nån doktor om det inte är nåt jättealvarligt... Jag smärtan kom & gick, så ibland var det som vanligt & ibland gjorde det fruktansvärt ont!, Nu har det dock gått tillbaks så att det bara är i handen igen... ungefär mitt i handen, på tjockleken & ganska nära tummen, men fortfarande i handen... Det jag undrar är om nån mer har varit med om detta och vet om det kommer gå över snart?.... Som sagt gillar jag inte läkare, för dom hittar aldrig nåt, utan man får bara vänta & vänta & vänta.... & sen säger dom att det inte är nån fara typ.... Har haft sånt i snart 6 år nu. Man vänjer sig, Går inte fixa vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Altså, jag är seriös nu: Jag är orolig att det är nåt allvarligt, med tanke på att det bara kom plörsligt så kan det vara nått stopp i nån blodåder... men handen borde antingen bli rödare eller vitare då om det är så att blodet inte går fram respektive tillbaks... Förgiftning tror jag skulle gå till hela kroppen & inte bara till vänster arm/hand... Aja, om det är värre/samma imorrn åker jag till sjukhuset/skolsköterska... Har haft sånt i snart 6 år nu. Man vänjer sig, Går inte fixa vad jag vet Hmm, här var man possitiv... men har du också i handen/armen, och kommer det & går med mellanrum så att det är helt bra i kanske en timma & sen kommer det igen & puls-värker...? Redigerad 13 februari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Förgiftning tror jag skulle gå till hela kroppen & inte bara till vänster arm/hand... Möjligtvis att det är från ett "bly-intag" i, låt oss säga, handen, och det är på spridning; dvs. handen - armen - för att sedan ta sig vidare. Eller så är det bara något tillfälligt tjoller. Nåväl, blir det värre bör du kolla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts