DrStupid Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag håller just på att skaffa Empire at War demot. Jag tycker att det ser kul ut, men Gamereactor gav det bara 7/10, så mina förhoppningar kanske är förjäves. Om du har prövat det, eller redan lyckats köpa det (eller kanske på annan väg ), så undrar ja såklart: Vad tycker du? Är det värt att köpa? Är det bara för Star Wars fanboys eller för alla gamers? Ja. Tack för mig... Läs Gamereactors recension av spelet Ladda ner Empire at War demot från Gamers Hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Jag håller just på att skaffa Empire at War demot. Jag tycker att det ser kul ut, men Gamereactor gav det bara 7/10, så mina förhoppningar kanske är förjäves. Om du har prövat det, eller redan lyckats köpa det (eller kanske på annan väg ), så undrar ja såklart: Vad tycker du? Är det värt att köpa? Är det bara för Star Wars fanboys eller för alla gamers? Ja. Tack för mig... Läs Gamereactors recension av spelet Ladda ner Empire at War demot från Gamers Hell Coolt... ska lätt köpa. EDIT: jag håller på att ladda ner demot nu. 50 Min... *suck*. Redigerad 13 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Själv fick man demo på det med PC Gamer... Har dock inte installerat och ska nog inte göra det heller. Det följde med som en extra skiva . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Själv fick man demo på det med PC Gamer... Har dock inte installerat och ska nog inte göra det heller. Det följde med som en extra skiva . Nyaste? f*ck fick bara en när jag lånade det av en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts