tojo909 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Då borde du komma till kroatien där jag bor.. Rena rama stenåldern.. har varit i nästan hela Europa och tro mig att Sverige har bland dom bästa vägarna.. Bara Tyskland har bättre!!!! EDIT: glömde skriva "bland" Donkkey det finns visst SEL modeller, fast den senaste tillverkades 1993- "Mercedes-Benz 400SEL" LÄNK Redigerad 2 april, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Då borde du komma till kroatien där jag bor.. Rena rama stenåldern.. har varit i nästan hela Europa och tro mig att Sverige har dom bästa vägarna.. Bara Tyskland har bättre!!!! Sverige har dom BÄSTA vägarna.. men Tyskland har bättre.. hur går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 På 1800-talet trodde man att det var skadligt att köra fortare än 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Hah.. du får nog göra som jag (äta upp orden) det finns inte en model som heter "SEL" däremot finns det SL, SLK , S , CL , CLK och det är bara S 600 som kostar upp emot 2 mille. (annars är det bara SL55 AMG och dom där som kostar så mycke..) + att vem fan lägger ut 1,2 mille på trim ? då kan man lika gärna köpa en SLR och trimma upp den som fan.. @Tojo våra svenska saltade potthåls vägar är bland dom sämsta... Aja, eblemet på hanskfacket kanske e fake, eller så finns den bara i Tyskland, eftersom den är importerad därifrån *EDIT* Det är inte han som har trimmat den utan förra ägaren, och när min farsas kompis köpte den kostade den 700.000 svenska kronor Och en SLR är värdelös lyx i Redigerad 2 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 @aikjonas12 Det fanns inte ens så många bilar då.. Första motordrivna vagnen tillverkades 1886 av mercedes. Den hade 1hästkraft och gick 20km/h.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Att åka fort är en sån oviktig och dum sysselsättning. Statestiken visar att det är mest grabbar i 18 års åldern som har precis fått sitt kort som kör ihjäl folk eller är mest olycksdrabbade. "Wooha, nu har jag körkort, 3 brudar i bilen och adrenalin i omloppet - nu jävlar ska jag vara cool och köra foooooort." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Att åka fort är en sån oviktig och dum sysselsättning. Statestiken visar att det är mest grabbar i 18 års åldern som har precis fått sitt kort som kör ihjäl folk eller är mest olycksdrabbade. "Wooha, nu har jag körkort, 3 brudar i bilen och adrenalin i omloppet - nu jävlar ska jag vara cool och köra foooooort." Kännslan att köra snabbt är obeskrivlig, vissa gillar den, andra inte. Jag kör inte snabbt för att impa på tjejer. Jag kör snabbare när jag kör själv då jag är minst rädd om mitt egna liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 150-200, vart i autoban eller vad det heter.. gillar annars att åka fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Kännslan att köra snabbt är obeskrivlig, vissa gillar den, andra inte. Jag kör inte snabbt för att impa på tjejer. Jag kör snabbare när jag kör själv då jag är minst rädd om mitt egna liv. Jag kör oxå snabbt enbart när jag är själv i bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Att åka fort är en sån oviktig och dum sysselsättning. Statestiken visar att det är mest grabbar i 18 års åldern som har precis fått sitt kort som kör ihjäl folk eller är mest olycksdrabbade. "Wooha, nu har jag körkort, 3 brudar i bilen och adrenalin i omloppet - nu jävlar ska jag vara cool och köra foooooort." Det där stämmer in på vad som hände här Västerås förra veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Då borde du komma till kroatien där jag bor.. Rena rama stenåldern.. har varit i nästan hela Europa och tro mig att Sverige har bland dom bästa vägarna.. Bara Tyskland har bättre!!!! EDIT: glömde skriva "bland" Donkkey det finns visst SEL modeller, fast den senaste tillverkades 1993- "Mercedes-Benz 400SEL" LÄNK Återigen. det finns ingen M-B model som heter "SEL" antingen är det en felstavning eller så är det tillval till bilen... Ni kan ju kolla på mercedes hemsida om ni vill ha bevis... Ha så kul ! Redigerad 3 april, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Återigen. det finns ingen M-B model som heter "SEL" antingen är det en felstavning eller så är det tillval till bilen... Ni kan ju kolla på mercedes hemsida om ni vill ha bevis... Ha så kul ! Det är antagligen ett tillval som du säger eller så ändras betäckningen när trimmning sker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Det är antagligen ett tillval som du säger eller så ändras betäckningen när trimmning sker. Mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Det där stämmer in på vad som hände här Västerås förra veckan... Precis, en av sakerna jag tänkte på när jag skrev. @ KalleR - Det lär ju inte spela någon roll när olyckan väl är framme och man utsätter sig själv och andra för risker och skador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Återigen. det finns ingen M-B model som heter "SEL" antingen är det en felstavning eller så är det tillval till bilen... Ni kan ju kolla på mercedes hemsida om ni vill ha bevis... Ha så kul ! Klart det finns en modell som heter SEL. Fast den tillverkas inte längre.. På M-B hemsida finns inga gamla bilmodeller.. Dessa är alla SEL modeller som tillverkats: 1989 Mercedes-Benz 420 SEL 1971 Mercedes-Benz 6.3 300 SEL 1969 Mercedes-Benz 300 SEL Tror knappast att det är en felstavning.. Googla så får du se!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Klart det finns en modell som heter SEL. Fast den tillverkas inte längre.. På M-B hemsida finns inga gamla bilmodeller.. Dessa är alla SEL modeller som tillverkats: 1989 Mercedes-Benz 420 SEL 1971 Mercedes-Benz 6.3 300 SEL 1969 Mercedes-Benz 300 SEL Tror knappast att det är en felstavning.. Googla så får du se!!! Jaja, Donkeey och jag har redan avslutat diskutionen via PM *EDIT* Tillbaks till ämnet Redigerad 4 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts