SlewME Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Banna mig. Precis vad som skulle behövas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Precis vad som skulle behövas Höhö Se där, en trevlig prick, det var snällare än de andra inläggen. Dessutom skulle jag känna mig väldigt tuff då, en förbrytare, en galning eller någon annan onding. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Sisådär. Nu har jag editerat bort alla Zack's "roliga" inlägg. Nu sätter vi oss i ring, håller varandra i händerna och sjunger. Kumbahjah my lord, Kumbahjah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Oh no he have been transformed to a dum jaevel..Haha japp Kumbayahapolo kumba.. Ingen får ta illa upp för mitt lilla inlägg här... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Banne mig. .du borde snarare bli bannad.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Om man nu vill skriva en massa skit så skapar man väl en egen inloggning? Orka hacka in sig på en användare på ett forum?chansen att nån läger ner tid på det är ungefär lika med 0, eller nåt. Men så är det ju ett fenomen, om användaren vart ny hade han blivit hybernattad, men siana e ju rätt "gammal" så därför kommer han att få vara kvar endå, konstiga argument ibland, man tycker att alla borde få lika vilkor, eller nåt. Du förklarar ju lite själv. Att man lättare hybernatar en ny medlem är för att det är större chans att någon skapat accountet bara för att spamma. Sedan känner ni väl mig, era turturduvor? Jag skulle aldrig spamma. *Hrm- host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Höhö Se där, en trevlig prick, det var snällare än de andra inläggen. Dessutom skulle jag känna mig väldigt tuff då, en förbrytare, en galning eller någon annan onding. Då borde jag känna meg som en maffaiboss, eftersom jag har fullt i varningar.. eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts