Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) --- Borttaget inlägg á La Zack. Redigerad 13 februari, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Fitta? Du har precis lärt dig ett nytt ord ser jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) EDIT: Efter mer efterforskning så är det möjligt att det är siana själv som skrivit, då han skrivit inlägg efter detta. Ignorera mina tre första rader i så fall. ** Jag vet inte vad som händer och jag har svårt att tro att Siana har skrivit det där - så snälla, låt bli att varna han innan ni vet vem det är. Nu händer det många konstiga saker på GTAsajten och det känns som att folk blir hackade dagligen numera. Först A.A och seda Siana(om han är hackad ds). Folk verkar roa sig med att förstöra för andra numera och det är jävligt tråkigt, så det jag kan tipsa alla att alla på GTAsajten att göra är att förstärka era lösenord. Lösenord med karaktär; hejkorv, är riktigt kass - byt genast! ** tills hit! Ett bra lösenord skall se ut i stil med; haNS21Dls& eller Fk1§dD53fd. Visst, det är aningen svårare att komma ihåg men det är även säkrare mot hackingförsök. Förmodligen så använer personen/personera som tycker att de är riktiga 1337s ett program som slumpar fram 100 lösenord i sekunden och använder olika kombinationer, detta är en metod man inte kan skydda sig emot men har man tur så kommer den inte fram till något. HULTAN, gå in i dataloggen i servern och kolla om det är någon som försöker logga in ovanligt många gånger samt kontakta telia om detta så får de sköta resten. Telia har ju somsagt makten över de flesta ISPs och kan nog ganska lätt få fram vem det är som är rolig här på siten. SLEWME (á la BOT) Redigerad 13 februari, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Siana var det säkert, det gullet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 EDIT: Efter mer efterforskning så är det möjligt att det är siana själv som skrivit, då han skrivit inlägg efter detta. Ignorera mina tre första rader i så fall. ** Jag vet inte vad som händer och jag har svårt att tro att Siana har skrivit det där - så snälla, låt bli att varna han innan ni vet vem det är. Nu händer det många konstiga saker på GTAsajten och det känns som att folk blir hackade dagligen numera. Först A.A och seda Siana(om han är hackad ds). Folk verkar roa sig med att förstöra för andra numera och det är jävligt tråkigt, så det jag kan tipsa alla att alla på GTAsajten att göra är att förstärka era lösenord. Lösenord med karaktär; hejkorv, är riktigt kass - byt genast! ** tills hit! Ett bra lösenord skall se ut i stil med; haNS21Dls& eller Fk1§dD53fd. Visst, det är aningen svårare att komma ihåg men det är även säkrare mot hackingförsök. Förmodligen så använer personen/personera som tycker att de är riktiga 1337s ett program som slumpar fram 100 lösenord i sekunden och använder olika kombinationer, detta är en metod man inte kan skydda sig emot men har man tur så kommer den inte fram till något. HULTAN, gå in i dataloggen i servern och kolla om det är någon som försöker logga in ovanligt många gånger samt kontakta telia om detta så får de sköta resten. Telia har ju somsagt makten över de flesta ISPs och kan nog ganska lätt få fram vem det är som är rolig här på siten. SLEWME (á la BOT) Har ochså svårt att se Siana skriva så dära. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 El kometo? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Hmm, kan det verkligen vara Siana som gjort detta dåd? Möjligtvis, klockan var sen när han gjorde det så han kan ha varit seg och trött. Men kontot kan även vara hackat, mysteriet återstår dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Om man nu vill skriva en massa skit så skapar man väl en egen inloggning? Orka hacka in sig på en användare på ett forum?chansen att nån läger ner tid på det är ungefär lika med 0, eller nåt. Men så är det ju ett fenomen, om användaren vart ny hade han blivit hybernattad, men siana e ju rätt "gammal" så därför kommer han att få vara kvar endå, konstiga argument ibland, man tycker att alla borde få lika vilkor, eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Detta har säkert med den stora "kometen " att göra, nu när jag har tänkt efter ett tag så börja jag tänka "en stor komet är på väg att slå ner i gtasajten" då slog det om i hjärnan, tänk om det kan vara så att ett gäng vi säger 10 pers sitter redo och ska använda sina 1337 h4xX0r program och hacka sig in i allas konto på gtasajten och att det redan har börjat. *gömmer mig bakom en sten och hoppas ingen ser mig * Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Fan va mobbat att hacka sig in på folks konton och sen skriva såna ord. Snacka om att inte ha ett liv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) --- Borttaget inlägg á La Zack. Redigerad 13 februari, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag är besviken över att ni ens tror att det är jag som skrivit det där. Inte är det jag, Tossie länkade mig till det här nu. Jag satt och surfade på Zack's dator i fredags, och glömde logga ur. Han har väl tröttnat på att jag alltid glömmer det, antar jag. Jag har alltså inte blivit hackad, bara varit lite glömsk. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Jag är besviken över att ni ens tror att det är jag som skrivit det där. Inte är det jag, Tossie länkade mig till det här nu. Jag satt och surfade på Zack's dator i fredags, och glömde logga ur. Han har väl tröttnat på att jag alltid glömmer det, antar jag. Jag har alltså inte blivit hackad, bara varit lite glömsk.:"> Japp, det var jag. Nu hoppas jag att han slutar använda min dator och om han skulle få för sig att göra det så loggar han ut. Jag tar gladeligen emot en varning. Det blir min första och då får jag känna mig som en riktig skurk Redigerad 13 februari, 2006 av Zack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Förmodligen du som har skrivit detta också då? Jag lyssnar på system af dawns!!! Ahahahah!11q Sug min bajsw211!11+++? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Förmodligen du som har skrivit detta också då? Tja... Det kan ha varit jag, var lite småtrött när jag märkte att han inte loggat ur... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ok, hm moget. Men fortfarnade så typiskt Gtasajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Sisådär. Nu har jag editerat bort alla Zack's "roliga" inlägg. Nu sätter vi oss i ring, håller varandra i händerna och sjunger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ok, hm moget. Men fortfarnade så typiskt Gtasajten. Kanske inte, men jag är ung än så jag behöver inte vara särskilt mogen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Japp, det var jag. Nu hoppas jag att han slutar använda min dator och om han skulle få för sig att göra det så loggar han ut. Jag tar gladeligen emot en varning. Det blir min första och då får jag känna mig som en riktig skurk Mog1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Mog1 Som jag skrev i föregående post, jag behöver inte vara mogen PUNKT Därmed basta. Banne mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts