Jazz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Goddag alla gtasajtare, eller god kvall. Enligt vissa kallor ar klockan 1 nanting medans den ar 17.56 har (7 timmar). Jag sitter just nu pa ett IT Cafe ca 10 meter bort fran varat hotell, Kinbé och just nu ar vadret molnigt, blasigt och kallt. Jag befinner mig i Playa Del Carmen i Mexico (som VaXXor ocksa skulle infinna sig, tyvarr vet jag inte om det stammer langre) Jag har nu varit har i 3 dagar, och det ar underbart, forutom idag pga vadret och att jag ar solbrand ungefar overallt. Playa del carmen ar en valdigt underlig by, det finns for mycket taxis (klockan 23.00 kan du hitta 10 stycken pa parkeringen, tomma!) for mycket poliser (dom brukar hanga nere vid stranden i grupper om 7-8 stycken! Allihopa har uzis och skottsakra vastar) och fulla engelsman. Om du vill kopa ett par flipflopps sa lar det kosta dig 400 pesos, dvs ca 380 svenska (!) Alltsa ar priserna skyhoga. Dessutom ar det daligt med frukost stallen. Pa plus sidan sa ar det forstas god mat, en underbar strand, trevliga spanjorer och otroligt rena gator. Mer har jag tyvarr inte hunnit uppleva, med vad jag vet sa kommer vi besoka Cichi Nitzá (Stavning?). "Cichi Nitzá" ar ett i princip orort gammalt maya tempel. Dessutom ska vi snorkla och kanske bada i Cenotes. For dig som inte vet vad en Cenote ar sa ar det ungefar som ett undegjordiskt badhus. Jag ger er den fulla informationen nar jag ar tillbaka hemma. Que los pases bien! El Jazzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nice, jag sitter här och kan inte sova p.ga kylan, och du, din jävel har 1000 grader plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nice, jag sitter här och kan inte sova p.ga kylan, och du, din jävel har 1000 grader plus. Snarare 25, men det duger det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Snarare 25, men det duger det med. Har typ -25 i mitt rum jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Har typ -25 i mitt rum jag. Finns ju nagot som heter element? Eller du har fjarrvarme? Det lat fordoms fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) *Avundsjuk* Edit: klockan är 01:15 Redigerad 13 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Finns ju nagot som heter element? Eller du har fjarrvarme? Det lat fordoms fullt. Nej, men någon äcklig lukt från något här inne, så jag måste vädra. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag vill också vara i Mexiko. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Mexico, verkar nice. En klasskompis var på kryssning från Mexico och sedan runt Karibien och tillbaka. Lyckosamme jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Nice att alla stavar fel på Mexiko. I Sverige skriver man Mexiko. http://sv.wikipedia.org/wiki/Mexiko Redigerad 13 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Cenote är inget underjordiskt badhus, det är underjordiska grottor och kanaler med vatten i. Vissa är öppna så man kan bada och snorkla i dem. Besökte några när jag var i Mexiko i vintras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag vill också va i Mexiko! Men heter inte Mexikos folk Mexikanare? och inte spanjorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag vill också va i Mexiko! Men heter inte Mexikos folk Mexikanare? och inte spanjorer? Rätt, men de flesta är spanjorer från början, några är indianer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Passar de här inte bätter i vardagssnack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Rätt, men de flesta är spanjorer från början, några är indianer. Jo jag vet men jag menade dom som lever nu alltså Mexikanarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Cenote är inget underjordiskt badhus, det är underjordiska grottor och kanaler med vatten i. Vissa är öppna så man kan bada och snorkla i dem. Besökte några när jag var i Mexiko i vintras. Alltsa ungefar som ett underjordiskt badhus. Btw Cortez, svenne varning. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts