aikjonas12 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 I min skola (NTI i malmö) Har varje sal en projektor och minst 1 dator. Finns inte en ända sal utan dator. Amen då är det ju inte lika unikt att ha ett klassrum med projektor i, eftersom alla andra också har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Za Fyllingskola, ya?! Haha den e så lame, men jag saknar den ändå :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Elprogrammet på Hammarskolan i Ljungby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Elprogrammet på Hammarskolan i Ljungby När flyttar ni upp till Sunnerboskolan? Jag trodde att ni hade begett er dit redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) . Redigerad 19 maj, 2021 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ehm? Hur kan en skola vara för dåliga betyg? Betygen är väl vad man gör dom till, eller? Jag bor i Kalmar, samma stad som Tullbroskolan, tillhörande Stagneliusskolan ligger i Jag går i åttan, och jag har i alla fall fått gör mig att Tullbroskolan är till för dem som ska plugga upp sina betyg och sedan gå en vanlig linje på gymnasiet. Okej? Sluta ifrågasätta allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Bah glömde bort mig själv. Engelska skolan, Järfälla, 1minut till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Hällaskolan - Borensberg. Säger inte nån nåt, jag vet. Efter sommarn ska jag dock börja Samhäll med inriktning Ekonomi & Företagande på en finfin friskola i Linköping (Infokomp). Det är grejer det. Das Fotnot: Linköping ligger typ 3 mil ifrån mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Bratteberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Svanberga skola utanför Norrtälje i Sthlm län Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ferlinskolan i Filipstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ektorpsskolan, Norrköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Tingvalla Gymnasiet, Karlstad, Värmlands län Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag bor i Kalmar, samma stad som Tullbroskolan, tillhörande Stagneliusskolan ligger i Jag går i åttan, och jag har i alla fall fått gör mig att Tullbroskolan är till för dem som ska plugga upp sina betyg och sedan gå en vanlig linje på gymnasiet. Okej? Sluta ifrågasätta allt. Men vi missuppfattade varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag går på Parkskolan i Bodafors. Hähu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men vi missuppfattade varandra. Du missuppfattade mig. Eller okej då, vi missuppfattade varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag bor i Kalmar, samma stad som Tullbroskolan, tillhörande Stagneliusskolan ligger i Jag går i åttan, och jag har i alla fall fått gör mig att Tullbroskolan är till för dem som ska plugga upp sina betyg och sedan gå en vanlig linje på gymnasiet. Okej? Sluta ifrågasätta allt. På Tullbroskolan har dom Handel- och Omvårdnadsprogrammet som nog är kända för låga intagningspoäng. Men det är vanliga gymnasielinjer som alla andra, jag själv hade 160 poäng över intagningsgränsen. Jag valde Handelsprogrammet för att det verkade intressant och min far har ett eget företag som jag kanske tar över eller så kan det hända att jag startar eget. Man får även lära sig nyttiga saker som privatekonomi, marknadsföring etc. som man har stor nytta av i framtiden. Men visst, väldigt många med dåliga betyg går på den här skolan men de flesta skärper sig när dom väl börjar gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 På Tullbroskolan har dom Handel- och Omvårdnadsprogrammet som nog är kända för låga intagningspoäng. Men det är vanliga gymnasielinjer som alla andra, jag själv hade 160 poäng över intagningsgränsen. Jag valde Handelsprogrammet för att det verkade intressant och min far har ett eget företag som jag kanske tar över eller så kan det hända att jag startar eget. Man får även lära sig nyttiga saker som privatekonomi, marknadsföring etc. som man har stor nytta av i framtiden. Men visst, väldigt många med dåliga betyg går på den här skolan men de flesta skärper sig när dom väl börjar gymnasiet. Ja okej, då vet jag.. Tror jag blandade ihop Tullbro med IV eller något sådant, eller så mixade jag dom på något sätt.. Nu vet i alla fall både jag och pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag går på klacken eller.. "går" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Skiljeboskolan(skit skola ,skit lärare) i Västerås... Fuk bjurhovda in västerås! Skumt, gick där förra året. Vem är du? Och vadå skitlärare, Håkan finns ju ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts