aKi Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 John Bauer, Hässleholm, Mjum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Stavreskolan i thn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tullbroskolan, tillhörandes Stagneliusskolan i Kalmar. Länge leve Puder-Ludrarna! Förbjud dieselbögar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Za Fyllingskola, ya?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Aroseniusskolan, Älvängen. Uppkallad efter Ivar Arosenius. Efter det blir det Portalens Gymnasium, Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) --- Borttaget inlägg á La Zack. Redigerad 13 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Uuuh typ Vännäsby skola 2,5 mil utanför Umeå. Blir väl Lilja Teknik sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Tullbroskolan, tillhörandes Stagneliusskolan i Kalmar. Länge leve Puder-Ludrarna! Förbjud dieselbögar! Är inte Tullbro för dem med dåliga betyg? Själv går jag på Funkaboskolan, Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Är inte Tullbro för dem med dåliga betyg? Ehm? Hur kan en skola vara för dåliga betyg? Betygen är väl vad man gör dom till, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Centralskolan i Staffanstorp... Jävla skitskola.. helt förfallen.. men en funkar. Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ehm? Hur kan en skola vara för dåliga betyg? Betygen är väl vad man gör dom till, eller? Det finns en skola i tullen för barn med dåliga betyg eller nåt sånt och min käre broder går på en specialskola för han bråkar för mycket.... Men jag går på Daltorpskolan, Borås..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Varför gå skola när jorden ändå kommer gå under om ett par år? Tänker leva istället. I skolan är man vid liv, men man lever inte. OK, det låter ju som e grymt korkat argument, småbarn brukar vel köra med liknande saker för att försöka slippa skolan, väx upp och skaffa dig ett liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Önstaskolan i Västerås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ljud och bild skolan - halmstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Aspuddens skola- oftast sal C320 i "ljushallen"[skryt](förövrigt den sal som har egen projektor ).[/skryt] I min skola (NTI i malmö) Har varje sal en projektor och minst 1 dator. Finns inte en ända sal utan dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 I min skola (NTI i malmö) Har varje sal en projektor och minst 1 dator. Finns inte en ända sal utan dator. I min skola har varje elev en egen dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Kungshögskolan i Ljungby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Tullinge Gymnasium, ligger i Tullinge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 I min skola har varje elev en egen dator Äsh, sånt går inte att ha i malmö, den är borta efter 10 sek om man får ta hem den. Kommer råna dig direkt om någon ser dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts