Jump to content

Brittisk tortyrskandal

Deltanator
 Share

Recommended Posts

Amerikanerna är egoistiska Idioter som bara bryr om sig själva och att dom ska få ha det så jävla bra jämt, dom bombar sönder länder som dom "anser" är ett hot mot deras invånare och som dom irriterars sig på. Bara att kolla nere i Sydamerika t.ex USA äger väl 90% av alla naturtillgångar osv, dom är Världens största miljöbovar. Majoriteten av världens länder hatar USA.

DÖD ÅT BUSH OCH DEN AMERIKANSKA SYNEN PÅ RESTEN AV VÄRLDEN

Det är nog mesta dels rätt. Du borde se till sitt eget land istället för att lägga sig i andra länders styre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Civilbefolkningen i de länder som bland annat USA invaderar må ha ett lustigt sätt att tacka på. Men USa må ha ett ännu lustigare sätt att utföra sina "uppdrag" på.

Så du menar att det var ett "misstag" när amerikanarna dränkte tusentals civilia människor i Vietnam med senapsgas och napalm? USA är ett väldigt konstigt land, de ska vara med och lägga sig i i alla sorters konflikter, vare sig det berör dom eller inte. Så atombomben som utplånade 100 000-tals civilia liv i Japan var också ett "misstag"? Är allt som Amerika ställt till med för dumt är "misstag"? Då tycker jag att du borde tänka om. De är ute efter makt, bomba sönder alla länder förutom sig själva, ta alla naturresurser, såsom olja och annat.

Spelutvecklare och filmbolag gör spel och filmer där det är ryssar, tyskar, japaner och annat som är fiender, onda. De gör spel där ryssar invarderar USA och utländska terrorister kapar amerikanska byggnader och annat, filmer där rymdvarelser invarderar USA, men hjältelandet Amerika under sin välkända fana segrar dock alltid. Men det är ingen som gör filmer eller spel där USa invarderar Irak, Vietnam och annat. Där de "onda" är hjältar. Nej, amerikanarna kan ju inte framstå som elaka, nej för helvete, det är ju ryssarna och alla de andra som är onda. De kan man dra i skiten och utplåna i filmer och spel. Men det är nog bara en tidsfråga innan hjältelandet USA invarderar själva, vilket de redan är i full gång med, det är bara det att ingen lägger märke till det.

Läste du ETT ENDA ORD av det jag sa?

Jag säger att det är korkat att jämföra Irak med Vietnam, eftersom att USA inte alls burit sig åt lika jävligt I Irak! Jag sa inte ett enda förmildrande ord om Vietnam!

Hade man inte släppt kärnvapnen i Japan hade kriget kunnat pågått i två år till, och då hade inte 100 000 dött, utan kanske ett par miljoner!

*Edit*

Jag tycker dessutom att det är olämpligt att kalla hela den här affären för tortyr! I så fall kan man fälla en snubbe som misshandlar sin fru för tortyr!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste du ETT ENDA ORD av det jag sa?

Jag säger att det är korkat att jämföra Irak med Vietnam, eftersom att USA inte alls burit sig åt lika jävligt I Irak! Jag sa inte ett enda förmildrande ord om Vietnam!

Hade man inte släppt kärnvapnen i Japan hade kriget kunnat pågått i två år till, och då hade inte 100 000 dött, utan kanske ett par miljoner!

*Edit*

Jag tycker dessutom att det är olämpligt att kalla hela den här affären för tortyr! I så fall kan man fälla en snubbe som misshandlar sin fru för tortyr!

Nej, men du uppmuntrar USA i krig. Det är nog illa det.

Det är flera karlar på några små ungar medans en uppblåst idiot står och skriker uppmanande ord till soldatarna. De drar i dom, slår dom, sparkar dom, trycker ner dom på marken. Klart som fan att det inte är någon "mild misshandel" som du uttrycker det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amerikanerna är egoistiska Idioter som bara bryr om sig själva och att dom ska få ha det så jävla bra jämt, dom bombar sönder länder som dom "anser" är ett hot mot deras invånare och som dom irriterars sig på. Bara att kolla nere i Sydamerika t.ex USA äger väl 90% av alla naturtillgångar osv, dom är Världens största miljöbovar. Majoriteten av världens länder hatar USA.

DÖD ÅT BUSH OCH DEN AMERIKANSKA SYNEN PÅ RESTEN AV VÄRLDEN

Ja, och vi svenskar är inte lika inskränkta, eller? Vi har en hel del att tacka USA för. Även om dem utför sina uppdrag på lite halvidiotiska sätt. Vilka befriade Västeuropa från nazism? Jag kan lova att USA satt stopp för mycket mer ondskefulla ting än vad vi vet om. För bara några veckor sen kom det ju fram att dem stoppat ett terrorattentat i LA. Anledningen till att folk avskyr USA beror bl.a. på att dem är väldigt tystlåtna, vilket får folk att rikta misstankar mot dem.

"Man ska inte säga 'hej!' förens man hoppat över bäcken..."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som "skrattar" och tycker att "det var rätt åt ungjävlarna som kastade sten" blir jag fan mörkrädda för. Vad har britterna och amerikanarna för rätt att vistas i deras land med vapen egentligen? De fötrycker nog folket där även ifall de inte kastar sten. Och de ska fan inte gå på och misshandla barn bara för att de kastar sten. De människorna måste vara helt sjuka i huvudet. Inga normala människor går på och gör så när de är så många med vapen och skydd, medans de andra är några barn.

Och idioten som filmade skiten och själv stod och skrek en massa dumheter med mera kan inte heller vara rätt funtad.

I lol: Ursäkta, men är du dum i huvudet? Du kan inte skylla Al Quaida's terroristdåd på några ungar som kastar sten. Men såklart, du är ju inte äldre än 13 år, du tar nog efter vad dina föräldrar tycker om det här och troligtvis har dom sagt samma saker som du skriver nu. Men tänk efter innan du skriver.

Äckligt åt er som uppmanar till detta.

Tack för mig.

Jag håller med dig till 250%!

Och tänker inte lyssna på något annat, några nämnde att soldater inte förtrycker Irakier så länge det inte behövs. Och vad fan var det nödvändigt att ställa nakna irakier med luvor på huvudet, fotografera och piska de?

Och klart att barnen kastar sten. Hade USA kommit hit, dödat mina vänner, förstört mitt hus, dödat min familj så hade jag så fan dött för mitt land och gjort mer än att kasta grus! :P

Klart att irakierna inte litar på någon förrutom sig själva, först har de Saddam på sig som dödar hej vilt! Sen kommer USA och leker kung. <-- Alla måste väl fatta att USA inte kom till Irak för att putta bort Saddam från tronen. Utan de kom dit för att visa världen vilken makt de har och så klart för olja.

Finns inget land i världen som lägger ner miljarder med pengar på att bomba ner en hel nation och sen bygga upp den för dubbelt så mycket pengar. Finns ingen rättvisa, och alla som vill slicka USA's rö kan väl tänka om? Det finns inget gott i hela den här skiten, även ifall ungarna kastar bensinbomber så ska man så fan inte efter att man SÄKRAT ungarna dra in de i en gränd och sparka de. Och ni som njuter av hela skiten är ju fan sjuka, det är sånna som ni som våldtar våra kvinnor i landet och massa annan skit.

:)

Redigerad av STAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och vi svenskar är inte lika inskränkta, eller? Vi har en hel del att tacka USA för. Även om dem utför sina uppdrag på lite halvidiotiska sätt. Vilka befriade Västeuropa från nazism? Jag kan lova att USA satt stopp för mycket mer ondskefulla ting än vad vi vet om. För bara några veckor sen kom det ju fram att dem stoppat ett terrorattentat i LA. Anledningen till att folk avskyr USA beror bl.a. på att dem är väldigt tystlåtna, vilket får folk att rikta misstankar mot dem.

Hahahahahahaah! Du är rolig du, USA befriade Europa? :)

Du får det att låta som att Polens tappra kämpade i hela 14 dagar inte gav ett skit.

Redigerad av STAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hade inte USA gått in i kriget hade så småningom den tyska krigsmakten krossat både Sovjet och England. När de allierade landsteg i Frankrike var Hitler tvungen att ta trupper från östfronten till västfronten. Dem lättade alltså på "trycket" åt Sovjet. Nekar du till att USA bidrog till krigets slut? Och nej, Polens officiella krig mot Tyskland var som en fjärt i rymden.

För det andra; Du ska inte bli förbannad på USA för att dem går in i Irak och sen stötta dem som startar upplopp och dylikt. Dem gör minst lika mycket fel som USA. Sånt kallas dubbelmoral.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hade inte USA gått in i kriget hade så småningom den tyska krigsmakten krossat både Sovjet och England. När de allierade landsteg i Frankrike var Hitler tvungen att ta trupper från östfronten till västfronten. Dem lättade alltså på "trycket" åt Sovjet. Nekar du till att USA bidrog till krigets slut? Och nej, Polens officiella krig mot Tyskland var som en fjärt i rymden.

För det andra; Du ska inte bli förbannad på USA för att dem går in i Irak och sen stötta dem som startar upplopp och dylikt. Dem gör minst lika mycket fel som USA. Sånt kallas dubbelmoral.

Fjärt i rymden? Vilken nivå ligger du på egentligen?

Dubbelmoral eller inte, skiter jag i. USA kan inte bara komma och bomba för att de tycker att det står dåligt till i Irak.

Det är som att jag hatar Socialdemokraterna, och börjar spränga lite runt om i stockholm?

Men jag vet inte, du kanske gillar metoden "våld löser våld". USA lägger sig i överallt, rätta mig ifall jag har fel men länder som är i krig får väl inte vara med i Olympiska spelen? Vafan, gör USA där i sånna fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelmoral eller inte, skiter jag i. USA kan inte bara komma och bomba för att de tycker att det står dåligt till i Irak.

Det är som att jag hatar Socialdemokraterna, och börjar spränga lite runt om i stockholm?

Men jag vet inte, du kanske gillar metoden "våld löser våld". USA lägger sig i överallt, rätta mig ifall jag har fel men länder som är i krig får väl inte vara med i Olympiska spelen? Vafan, gör USA där i sånna fall.

Nej.

Det är som att det inte skulle gå att rösta bort socialdemokraterna för att dom plockar bort demokratin. Skulle det ske, så lovar jag att jag flyr till USA, går med i deras armé och anmäler mig som frivillig då dom ska invadera Sverige!

Och ja, Polens officiella krig var en fjärt i rymden. Det stupade ju betydligt fler polacker än tyskar!

Det underjordiska kriget var MYCKET bättre.

Och det heter inte "våld löser våld", utan "hårt mot hårt". Alltså, att man kan bevisa att man klarar sig hur djävliga dom andra än försöker vara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan vilken nivå du ligger på - som förespråkar dubbelmoral. Och jag har inte sagt att "våld löser allt". Men jag tycker inte man ska smutskasta USA och sen hylla de muslimska "hjältarna". Precis som darkjak sa har dessa extremister dödat fler civila än USA.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

USA är det landet som lägger ner mest pengar på sin armé.. Kolla bara här:

Nu när jag sagt det så kommer jag stå som neutral fast lutar mest åt hållet att dom brittiska soldaterna gjorde fel.

Tror inte på den där statistiken, vart är Nordkorea och Kina's höga siffror?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om mycket av vad Bobbo_Viking och och STAB säger i denna tråden.

Dock låter jag de fortsätta diskutera åt mig, så jag tillför egentligen ingenting med detta inlägget då jag inte orkar diskutera just nu.

Måste bara säga en sak till dig, Jacker: Lär dig när det ska vara de och när det ska vara dem, det ser förjävligt ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IdiotfilterWord Kina borde ju ha typ flera miljontals soldater :wub:

Det är vad de officiellt sett lägger ut.

Tänk dessutom på att alla löner i Kina betalas ut av staten, därigenom skulle de kunna räkna bort löner till soldaterna, militär forskning och dylikt. Har de en miljon människor som jobbar för militären samt militärindustrierna, som får 10 000 i månaden blir det 10 000*1 000 000*12= 120 000 000 000 kronor årligen. För er som inte pallar med nollorna är det 120 MILJARDER kronor som försvinner från dom siffrorna.

Som sagt, bara spekulation.

Kan även tilläggas att Tyskarna fifflade med siffrorna innan andra världskriget också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svenskar är knappast lika inskränkta som amerikanarna, efterom jag har bott i USA 5 år, min farsa är född i Chicago och typ halva min släkt bor där så ja vet nog att man knappast kan gämföra Svenskar med amerikanare på NÅGON punkt.

USA (dess befolkning) skulle bli överlyckliga om vi bomade sönder halva världen så att dom får lite mer inflytande och makt, USA hatar t.ex Kina eftersom dom håller på att ta över alla USAs naturtillgångar osv, halva Sydamerika är på väg att säga upp deras samarbete med USA, varför? Jo för att alla e så jävla less på att USA ska vara världens supermakt som tror att dom kan bossa över resten av världen och göra ungefär vad dom känner för utan att ha nån jävla respekt för vad konsekvenserna blir, Irak och Afghanistan är ju perfecta ex på det. Men jaaa har dom stoppat ett terrordåd i Los Angeles med det är ju konstigt eftersom det ligger i USA, och därmed är hela jävla landet involverat. Men lyckas USA stoppa terroristdådutanför USA, svaret på det blir nog, mmmmmmmmmmmmm NEJ. Bush bamblar om att man ska stoppa terrorismen i världen men det är ju bara ytterliggare ett bevis på hans efterblivna politik, USA skiter i om en by i t.ex Libyen blir söndersprängt eftersom det inte påverkar amerikanerna ett skit med undantag för om dom har turister eller ambasader i området för då blir det ett jävla tjat om att attentatet är en attack på det amerikanska samhället osv.

USA står snarare för ondskefulla ting, att dom skulle förhindra några är ju bara bullshit.

VÄRLDEN ÄR KNAPPAST TYSTLÅTEN OCH DEN BÖRJAR BLI JÄVLIGT LESS PÅ USA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor