pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Du vet välm inte ens va en kamel e, du har vel levt uppe i Norrland dom senaste 17 åren, Haha, nej, vad är en kamel? Hur fungerar kroppen på kamel? Berätta? Fin svenska TBH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Du vet välm inte ens va en kamel e, du har vel levt uppe i Norrland dom senaste 17 åren, Och ni stadsbor vet ännu mer om djur, eller? Redigerad 12 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ja, det är klart de kastar utan anledning. Det är inte så att deras land varit invaderat skitlänge och att de tröttnat på att se militärer vart de än kollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Såg det på nyheterna innan. Det måste vara en av de roligaste nyhetsinslagen jag sett. Först en galen britt som skriker Naughty boys och sen att Dick Cheney skjutit en 70-årig man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 The World Police In Action. Fina grejor. Stick it to the Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Och ni stadsbor vet ännu mer om djur, eller? Vadå? har vi vilda kameler i Sverige eller? har gått naturvetenskap på gymnasiet, det e typ den linjen som man läser mest djur på så att ja har nog rätt bra koll på vad en kamel är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jaha? Jag vet också vad en kamel är och var den lever (sa aldrig att den lever i Sverige, förresten). Dessutom tror jag man läser mer om djur på lantbrukargymnasium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Fattar inte att ni kan ta detta som nogt kul?! fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Jag är riktigt besviken på er. Hur fan kan ni säga att det är rätt?! Redigerad 13 februari, 2006 av Kow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Misshandel! Soldaterna borde brännas på bål! Kameramannen borde stenas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Jävlar vilken sjuk värld vi lever i; Soldater som misshandlar Irakier sen så har vi I_lol som är ännu sjukare än världen vi lever i. Och njuter av att se sånt här skit, undrar hur dit liv kommer sluta Seriöst alltså EDIT: Ser att Cortez nämner ordet självförsvar? Försvar mot vadå? Ungar som leker på vägen i Irak och utgör hot mot London? Redigerad 18 februari, 2006 av STAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 EDIT: Ser att Cortez nämner ordet självförsvar? Försvar mot vadå? Ungar som leker på vägen i Irak och utgör hot mot London? Vadå leker på vägen, dom kastade ju sten mot soldaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Men väx upp småskitungar, knulla på en kamel eller något... Ska de knulla på en kamel eller av en kamel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ska de knulla på en kamel eller av en kamel? Jag tycker det står ganska tydligt att de ska knulla på en kamel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 "Tortyr"skandal? WTF Det jag såg på nyheterna var inte tortyr, utan LINDRIG misshandel. Fattar inte varför man ska klaga så mycket... Dom ÖSTE STEN på dom vars vänner givit sina liv för att införa demokrati i deras land. Det är OTACKSAMT, och dom FÖRTJÄNADE lite smisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Ni som "skrattar" och tycker att "det var rätt åt ungjävlarna som kastade sten" blir jag fan mörkrädda för. Vad har britterna och amerikanarna för rätt att vistas i deras land med vapen egentligen? De fötrycker nog folket där även ifall de inte kastar sten. Och de ska fan inte gå på och misshandla barn bara för att de kastar sten. De människorna måste vara helt sjuka i huvudet. Inga normala människor går på och gör så när de är så många med vapen och skydd, medans de andra är några barn. Och idioten som filmade skiten och själv stod och skrek en massa dumheter med mera kan inte heller vara rätt funtad. I lol: Ursäkta, men är du dum i huvudet? Du kan inte skylla Al Quaida's terroristdåd på några ungar som kastar sten. Men såklart, du är ju inte äldre än 13 år, du tar nog efter vad dina föräldrar tycker om det här och troligtvis har dom sagt samma saker som du skriver nu. Men tänk efter innan du skriver. Äckligt åt er som uppmanar till detta. Tack för mig. Redigerad 19 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ni som "skrattar" och tycker att "det var rätt åt ungjävlarna som kastade sten" blir jag fan mörkrädda för. Vad har britterna och amerikanarna för rätt att vistas i deras land med vapen egentligen? De fötrycker nog folket där även ifall de inte kastar sten. Och de ska fan inte gå på och misshandla barn bara för att de kastar sten. De människorna måste vara helt sjuka i huvudet. Inga normala människor går på och gör så när de är så många med vapen och skydd, medans de andra är några barn. Och idioten som filmade skiten och själv stod och skrek en massa dumheter med mera kan inte heller vara rätt funtad. I lol: Ursäkta, men är du dum i huvudet? Du kan inte skylla Al Quaida's terroristdåd på några ungar som kastar sten. Men såklart, du är ju inte äldre än 13 år, du tar nog efter vad dina föräldrar tycker om det här och troligtvis har dom sagt samma saker som du skriver nu. Men tänk efter innan du skriver. Äckligt åt er som uppmanar till detta. Tack för mig. Soldaterna förtrycker inte civilbefolkningen, så länge de beter sig fredligt. Som jag tidigare sa, så har ungarna ett roligt sätt att tacka för demokrati och befrielse! Jag säger er det, att om USA invaderat Polen under kalla kriget, hade man varit oerhört tacksam. Faktum är att min Morfar (och många andra i de motståndsrörelser som bekämpade Nazisterna under WWII) väntade hela tiden på att Amerikanerna skulle komma och befria deras land och införa demokrati. Han hade tänkt sig att gå med i de amerikanska styrkorna! Hela Irakkriget har smutskastats något oerhört. Ni som jämför Irakkriget med Vietnamkriget, tänk er för nästa gång ni slänger ur er något så idiotiskt. I Vietnam: Bombade man allt man såg, däribland civila samhällen. Det var noll precision på bombplanen, så man träffade oftare civila mål än det man siktade på. I Irak: Precisionbombade man, vilket kanske tre gånger under hela kriget ledde till att man träffade civila anläggningar. I Vietnam: Var USA den sida som dödat flest civila. I Irak: Har terrorister dödat överlägset många fler än amerikanerna. I Vietnam: Var det ett prestigekrig, där USA ville bevisa att de är överlägsna världens kommunister. I Irak: Var man ute efter att störta en diktator, och införa demokrati, samt säkerställa att det förblir fred i mellanöstern (förvisso rätt misslyckat, men ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Soldaterna förtrycker inte civilbefolkningen, så länge de beter sig fredligt. Som jag tidigare sa, så har ungarna ett roligt sätt att tacka för demokrati och befrielse! Jag säger er det, att om USA invaderat Polen under kalla kriget, hade man varit oerhört tacksam. Faktum är att min Morfar (och många andra i de motståndsrörelser som bekämpade Nazisterna under WWII) väntade hela tiden på att Amerikanerna skulle komma och befria deras land och införa demokrati. Han hade tänkt sig att gå med i de amerikanska styrkorna! Hela Irakkriget har smutskastats något oerhört. Ni som jämför Irakkriget med Vietnamkriget, tänk er för nästa gång ni slänger ur er något så idiotiskt. I Vietnam: Bombade man allt man såg, däribland civila samhällen. Det var noll precision på bombplanen, så man träffade oftare civila mål än det man siktade på. I Irak: Precisionbombade man, vilket kanske tre gånger under hela kriget ledde till att man träffade civila anläggningar. I Vietnam: Var USA den sida som dödat flest civila. I Irak: Har terrorister dödat överlägset många fler än amerikanerna. I Vietnam: Var det ett prestigekrig, där USA ville bevisa att de är överlägsna världens kommunister. I Irak: Var man ute efter att störta en diktator, och införa demokrati, samt säkerställa att det förblir fred i mellanöstern (förvisso rätt misslyckat, men ändå). Civilbefolkningen i de länder som bland annat USA invaderar må ha ett lustigt sätt att tacka på. Men USa må ha ett ännu lustigare sätt att utföra sina "uppdrag" på. Så du menar att det var ett "misstag" när amerikanarna dränkte tusentals civilia människor i Vietnam med senapsgas och napalm? USA är ett väldigt konstigt land, de ska vara med och lägga sig i i alla sorters konflikter, vare sig det berör dom eller inte. Så atombomben som utplånade 100 000-tals civilia liv i Japan var också ett "misstag"? Är allt som Amerika ställt till med för dumt är "misstag"? Då tycker jag att du borde tänka om. De är ute efter makt, bomba sönder alla länder förutom sig själva, ta alla naturresurser, såsom olja och annat. Spelutvecklare och filmbolag gör spel och filmer där det är ryssar, tyskar, japaner och annat som är fiender, onda. De gör spel där ryssar invarderar USA och utländska terrorister kapar amerikanska byggnader och annat, filmer där rymdvarelser invarderar USA, men hjältelandet Amerika under sin välkända fana segrar dock alltid. Men det är ingen som gör filmer eller spel där USa invarderar Irak, Vietnam och annat. Där de "onda" är hjältar. Nej, amerikanarna kan ju inte framstå som elaka, nej för helvete, det är ju ryssarna och alla de andra som är onda. De kan man dra i skiten och utplåna i filmer och spel. Men det är nog bara en tidsfråga innan hjältelandet USA invarderar själva, vilket de redan är i full gång med, det är bara det att ingen lägger märke till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Amerikanerna är egoistiska Idioter som bara bryr om sig själva och att dom ska få ha det så jävla bra jämt, dom bombar sönder länder som dom "anser" är ett hot mot deras invånare och som dom irriterars sig på. Bara att kolla nere i Sydamerika t.ex USA äger väl 90% av alla naturtillgångar osv, dom är Världens största miljöbovar. Majoriteten av världens länder hatar USA. DÖD ÅT BUSH OCH DEN AMERIKANSKA SYNEN PÅ RESTEN AV VÄRLDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts