Jump to content

Brittisk tortyrskandal

Deltanator
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävlar vilken sjuk värld vi lever i;

Soldater som misshandlar Irakier sen så har vi I_lol som är ännu sjukare än världen vi lever i. Och njuter av att se sånt här skit, undrar hur dit liv kommer sluta :(

Seriöst alltså ^_^

:P

EDIT: Ser att Cortez nämner ordet självförsvar? Försvar mot vadå? Ungar som leker på vägen i Irak och utgör hot mot London? ;)

Redigerad av STAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som "skrattar" och tycker att "det var rätt åt ungjävlarna som kastade sten" blir jag fan mörkrädda för. Vad har britterna och amerikanarna för rätt att vistas i deras land med vapen egentligen? De fötrycker nog folket där även ifall de inte kastar sten. Och de ska fan inte gå på och misshandla barn bara för att de kastar sten. De människorna måste vara helt sjuka i huvudet. Inga normala människor går på och gör så när de är så många med vapen och skydd, medans de andra är några barn.

Och idioten som filmade skiten och själv stod och skrek en massa dumheter med mera kan inte heller vara rätt funtad.

I lol: Ursäkta, men är du dum i huvudet? Du kan inte skylla Al Quaida's terroristdåd på några ungar som kastar sten. Men såklart, du är ju inte äldre än 13 år, du tar nog efter vad dina föräldrar tycker om det här och troligtvis har dom sagt samma saker som du skriver nu. Men tänk efter innan du skriver.

Äckligt åt er som uppmanar till detta.

Tack för mig.

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som "skrattar" och tycker att "det var rätt åt ungjävlarna som kastade sten" blir jag fan mörkrädda för. Vad har britterna och amerikanarna för rätt att vistas i deras land med vapen egentligen? De fötrycker nog folket där även ifall de inte kastar sten. Och de ska fan inte gå på och misshandla barn bara för att de kastar sten. De människorna måste vara helt sjuka i huvudet. Inga normala människor går på och gör så när de är så många med vapen och skydd, medans de andra är några barn.

Och idioten som filmade skiten och själv stod och skrek en massa dumheter med mera kan inte heller vara rätt funtad.

I lol: Ursäkta, men är du dum i huvudet? Du kan inte skylla Al Quaida's terroristdåd på några ungar som kastar sten. Men såklart, du är ju inte äldre än 13 år, du tar nog efter vad dina föräldrar tycker om det här och troligtvis har dom sagt samma saker som du skriver nu. Men tänk efter innan du skriver.

Äckligt åt er som uppmanar till detta.

Tack för mig.

Soldaterna förtrycker inte civilbefolkningen, så länge de beter sig fredligt.

Som jag tidigare sa, så har ungarna ett roligt sätt att tacka för demokrati och befrielse! Jag säger er det, att om USA invaderat Polen under kalla kriget, hade man varit oerhört tacksam.

Faktum är att min Morfar (och många andra i de motståndsrörelser som bekämpade Nazisterna under WWII) väntade hela tiden på att Amerikanerna skulle komma och befria deras land och införa demokrati. Han hade tänkt sig att gå med i de amerikanska styrkorna!

Hela Irakkriget har smutskastats något oerhört.

Ni som jämför Irakkriget med Vietnamkriget, tänk er för nästa gång ni slänger ur er något så idiotiskt.

I Vietnam:

Bombade man allt man såg, däribland civila samhällen. Det var noll precision på bombplanen, så man träffade oftare civila mål än det man siktade på.

I Irak:

Precisionbombade man, vilket kanske tre gånger under hela kriget ledde till att man träffade civila anläggningar.

I Vietnam:

Var USA den sida som dödat flest civila.

I Irak:

Har terrorister dödat överlägset många fler än amerikanerna.

I Vietnam:

Var det ett prestigekrig, där USA ville bevisa att de är överlägsna världens kommunister.

I Irak:

Var man ute efter att störta en diktator, och införa demokrati, samt säkerställa att det förblir fred i mellanöstern (förvisso rätt misslyckat, men ändå).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Soldaterna förtrycker inte civilbefolkningen, så länge de beter sig fredligt.

Som jag tidigare sa, så har ungarna ett roligt sätt att tacka för demokrati och befrielse! Jag säger er det, att om USA invaderat Polen under kalla kriget, hade man varit oerhört tacksam.

Faktum är att min Morfar (och många andra i de motståndsrörelser som bekämpade Nazisterna under WWII) väntade hela tiden på att Amerikanerna skulle komma och befria deras land och införa demokrati. Han hade tänkt sig att gå med i de amerikanska styrkorna!

Hela Irakkriget har smutskastats något oerhört.

Ni som jämför Irakkriget med Vietnamkriget, tänk er för nästa gång ni slänger ur er något så idiotiskt.

I Vietnam:

Bombade man allt man såg, däribland civila samhällen. Det var noll precision på bombplanen, så man träffade oftare civila mål än det man siktade på.

I Irak:

Precisionbombade man, vilket kanske tre gånger under hela kriget ledde till att man träffade civila anläggningar.

I Vietnam:

Var USA den sida som dödat flest civila.

I Irak:

Har terrorister dödat överlägset många fler än amerikanerna.

I Vietnam:

Var det ett prestigekrig, där USA ville bevisa att de är överlägsna världens kommunister.

I Irak:

Var man ute efter att störta en diktator, och införa demokrati, samt säkerställa att det förblir fred i mellanöstern (förvisso rätt misslyckat, men ändå).

Civilbefolkningen i de länder som bland annat USA invaderar må ha ett lustigt sätt att tacka på. Men USa må ha ett ännu lustigare sätt att utföra sina "uppdrag" på.

Så du menar att det var ett "misstag" när amerikanarna dränkte tusentals civilia människor i Vietnam med senapsgas och napalm? USA är ett väldigt konstigt land, de ska vara med och lägga sig i i alla sorters konflikter, vare sig det berör dom eller inte. Så atombomben som utplånade 100 000-tals civilia liv i Japan var också ett "misstag"? Är allt som Amerika ställt till med för dumt är "misstag"? Då tycker jag att du borde tänka om. De är ute efter makt, bomba sönder alla länder förutom sig själva, ta alla naturresurser, såsom olja och annat.

Spelutvecklare och filmbolag gör spel och filmer där det är ryssar, tyskar, japaner och annat som är fiender, onda. De gör spel där ryssar invarderar USA och utländska terrorister kapar amerikanska byggnader och annat, filmer där rymdvarelser invarderar USA, men hjältelandet Amerika under sin välkända fana segrar dock alltid. Men det är ingen som gör filmer eller spel där USa invarderar Irak, Vietnam och annat. Där de "onda" är hjältar. Nej, amerikanarna kan ju inte framstå som elaka, nej för helvete, det är ju ryssarna och alla de andra som är onda. De kan man dra i skiten och utplåna i filmer och spel. Men det är nog bara en tidsfråga innan hjältelandet USA invarderar själva, vilket de redan är i full gång med, det är bara det att ingen lägger märke till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amerikanerna är egoistiska Idioter som bara bryr om sig själva och att dom ska få ha det så jävla bra jämt, dom bombar sönder länder som dom "anser" är ett hot mot deras invånare och som dom irriterars sig på. Bara att kolla nere i Sydamerika t.ex USA äger väl 90% av alla naturtillgångar osv, dom är Världens största miljöbovar. Majoriteten av världens länder hatar USA.

DÖD ÅT BUSH OCH DEN AMERIKANSKA SYNEN PÅ RESTEN AV VÄRLDEN

Länk till kommentar
Dela på andra sidor