Deltanator Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,777265,00.html Filmen: http://astream.com/links/notw/together_300.asx Hahaha hoppas de lärde sig att sluta kasta sten nu, idioter som dom fattar inte bättre om dom inte får lite stryk. Redigerad 12 februari, 2006 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det där förvärrade nog bara saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 HAha, men fan va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Haha, han som pratar! hahahhahaha Edit: HAhahahahahahahahaha Redigerad 12 februari, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Där fick dom där jävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Sjuk jävel han som pratar Men barnen blir hjärntvättade och enligt islam så är britterna och usa människor som måste dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Låt dom göra vad dom vill med sånna där ungar som kastar sten m.m. för om dom kastar sten på Engelsk män och americanare så blir det ju sen när dom blir större att dom kraschar in med ett plan i deras högsta byggnad BTW: Jag njöt riktigt av filmen Redigerad 12 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Så ni tycker att när det var kravaller i Göteborg att man skulle plockat några som kastade sten för att sedan vara två pers på varje snubbe och misshandla dom? EDIT: Trodde att soldaterna som är kvar i Irak var där för att hålla ordning och jag ser inte det där som ett sätt att hålla ordning på människorna. Om det skulle funka bra så skulle dom få göra det ute på gatan så alla fick se det Redigerad 12 februari, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 De måste ju få försvara sig... misshandel my ass. Självförsvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Låt dom göra vad dom vill med sånna där ungar som kastar sten m.m. för om dom kastar sten på Engelsk män och americanare så blir det ju sen när dom blir större att dom kraschar in med ett plan i deras högsta byggnad BTW: Jag njöt riktigt av filmen Du är sjuk. Man ska inte njuta när andra människor skaddas. Bubbli: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Så ni tycker att när det var kravaller i Göteborg att man skulle plockat några som kastade sten för att sedan vara två pers på varje snubbe och misshandla dom? EDIT: Trodde att soldaterna som är kvar i Irak var där för att hålla ordning och jag ser inte det där som ett sätt att hålla ordning på människorna. Om det skulle funka bra så skulle dom få göra det ute på gatan så alla fick se det Vad gjorde dom då? Dom slog dom lugna Om inte dom hade gjort så där så skulle dom bara fortsatt kasta sten.. och om dom skulle vara 1 på varje skulle någon Brittie kunna bli skadad i onödan.. @Anathema: Jag njuter när jag skadas själv också Men jag njuter inte av att skada folk. Men jag tyckte mest den som filmade var rolig Redigerad 12 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hur fan kan ni garva åt något sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Haha! Fy fan.. han som filma.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hmm asså det luktar fint fejk. iraqer som klär ut sej till amerikanska soldater, inhyrd engelsman som står och dampar med kamaran? bara en teori. såg inte ut som dom slog värst hårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hur fan kan ni garva åt något sånt här? För att dom är allmänt störda och har en iq på 0, små skitungar som inte vart utanför sverige har såna har trångsynta åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 För att dom är allmänt störda och har en iq på 0, små skitungar som inte vart utanför sverige har såna har trångsynta åsikter Asså vi skrattar inte åt själva misshandeln, utan han som pratar.. i allafall jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 "Oh, Naughty little boys" ~Filmaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Men väx upp småskitungar, knulla på en kamel eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Men väx upp småskitungar, knulla på en kamel eller något... Du vet välm inte ens va en kamel e, du har vel levt uppe i Norrland dom senaste 17 åren, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Du vet välm inte ens va en kamel e, du har vel levt uppe i Norrland dom senaste 17 åren, Vad fan var det där? Varför ska inte en norrlänning veta vad en kamel e? Redigerad 12 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts