Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Dessa dokumentärer om 9/11 är rätt intressanta. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro, men det är helt klart ganska genomtänkt! Del 1 Del 2 [ http://video.google.com/videosearch?q=loose+change ] What do you think? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag har alltid trott att regeringen har ett finger i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag har sett en hel del filmer om detta. Finns en del lagliga här > http://www.911wasalie.com/phpwebsite/index...page&PAGE_id=22. Tror definitivt att regeringen var inblandad eller så. Delen om bin ladin (i nån av filmerna) verkar skum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nu har inte jag kollat på hela filmen men varför skulle regeringen vilja göra det? orsak för krig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nu har inte jag kollat på hela filmen men varför skulle regeringen vilja göra det? orsak för krig? Förmodligen. Eller nåt sånt. Men se filmen, den är väldigt bra producerad och så. Rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nu har inte jag kollat på hela filmen men varför skulle regeringen vilja göra det? orsak för krig? För att få gå in i Irak, eller någe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag skyller på Bush och CIA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag skyller på Bush och CIA. De som vill få upp Bush, tror knappast att bush kunde göra allt detta själv. Sen så är det här väldigt bra för USAs ekonomi. Vapen, bilar, flygplan, helicoptrar osv osv säljs väldigt mycket för krigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Just snyggt, De amerikas "diktator" fällas för folkmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts