biafra_92 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jo.Det är så här att jag har börjat spela GTA3 igen c(:..Och jag skulle behöva hjälp med uppdraget "Deal stel"..Man ska sno en Yardie-bil..Det har jag gjort..Men det dycker inte upp på radarn vart jag skall köra...Någon som vet?? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jo.Det är så här att jag har börjat spela GTA3 igen c(:..Och jag skulle behöva hjälp med uppdraget "Deal stel"..Man ska sno en Yardie-bil..Det har jag gjort..Men det dycker inte upp på radarn vart jag skall köra...Någon som vet?? Tacksam för svar Vet du hur en Yardie bil ser ut? Antagligen så har du tagit fel för det kommer upp en markering på kartan när du tagit en Yardie bil. Den är röd och beige med Leopard klädsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vet du hur en Yardie bil ser ut? Antagligen så har du tagit fel för det kommer upp en markering på kartan när du tagit en Yardie bil. Den är röd och beige med Leopard klädsel. Ok tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ok tack =) Vill du ha sås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 14 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vill du ha sås? Jaa..Svampsås =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jaa..Svampsås =) Hmm ingen vaniljsås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hmm ingen vaniljsås? Bara till Äpplekaka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vill du ha sås? Jo, tack gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts