molgan Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM!!!! *uuaa\'eev323=5* Aaaahhh.. Nya problem kommer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 ZE KOMET! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jävlar vilken smäll.. Och fler problem kommer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Mwhaa, fick mailet från dig precis. Hej igen. Hej, för sista gången. Min hade två budbärare. Den andra var mo***n. Kometen slår ner om några sekunder, och nya problem uppstår. Ni ser nog inte mig mer. Jag fattade inte det där? Vad menar du? Redigerad 12 februari, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Wee all gonna die! *report* Redigerad 12 februari, 2006 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Hultan, we got a problem! Redigerad 12 februari, 2006 av AntiClimax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Villken jävla smäll!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det är rätta takter det, spamma på så mycket som det bara går innan tråden blir låst. Yes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 *kravlar fram ur vrakspillrorna, det som förut var Modding-forumet, och dammar av mig* Vi borde ha tagit hoten på större allvar. *snyftar falskt, men brister ut i storgråt när jag märker att Weeners högra arm sticker ut ur betongbitarna* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är det molgan som har skrivit alla dom där mejlen?... vem fan är molgan egentligen?. Jag hade tänkt mig nån lite mer... poppis . Nu är det bara att spåra snubben och ta ner honom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 *snyftar falskt, men brister ut i storgråt när jag märker att Weeners högra arm sticker ut ur betongbitarna* *tröstar Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Fan, jag och Panimala som var på utflykt. =/ Redigerad 12 februari, 2006 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) QUOTE (Xogede @ Feb 12 2006, 16:22) [From komet topicen] Då betyder det antagligen absolut ingenting. 0. null. undefined. Men Xogede, Du kan de det med dina egna ögon, han skrev det ju igen. Vad menar du molgat med det? Edit: Tycker verkligen inte att ni ska passa på att spamma här. Analysera > Lyssna.. Låt spammet hålla på en stund, sen med en hammare slår du ner på topicen och varnar skiten ur alla spammare. Redigerad 12 februari, 2006 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Fan, jag och Panimala som var på utflyckt. =/ Vi undersökte de fina oljefälten och utforskade skorstenar! Redigerad 12 februari, 2006 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Haha kometen.. Ingen Mod som kan låsa eller nått? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Fan, jag och Panimala som var på utflyckt. =/ Utflykt? jag ville vara med. Panimala : Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 WTF?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Utflykt? jag ville vara med. Panimala : Vill ochså va me .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 *kravlar fram ur vrakspillrorna, det som förut var Modding-forumet, och dammar av mig* Vi borde ha tagit hoten på större allvar. *snyftar falskt, men brister ut i storgråt när jag märker att Weeners högra arm sticker ut ur betongbitarna* *Ligger under vrakspillrorna och vet inte vad som har hänt. Lever jag? Dog jag?.* Var det kometen som hade slått ner? *Hör ett tafatt snyftande utanför vilket låter som Pico, jag försöker ropa efter hjälp, men rösten bär inte och endast tysta viskningar uppstår. Värdelösa rop på hjälp. Luften börjar ta slut. Jag har inte lång tid kvar och leva, om ingen hittar mig* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts