Xogede Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Allt jag vill ha tankar jag. Med eller utan lagar. ÄDT: Redigerad 13 februari, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nej, men jag har dragit ner lite. Laddar inte ner så mycket musik längre. Mest serier som kommer ut med nya episoder. Spel har det inte blivit så mycket av heller. Dedikerat mitt liv till WoW typ. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nej, har dragit ner lite. Beror nog dock mera på att det inte har kommit ut lika mycket intressant "material" snarare än lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 En blivande polis fortsätter att ladda ner. Tror det e många poliser som tankar Null vote:tankar mer bara för att jävlas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Laddar ner när jag vill/behöver det. Så länge som jag inte tankar hem svensk film så verkar det som att man inte kommer att åka fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Förstår mig inte på folk som dragit ner lite för att det har kommit en lag, ni bryter ändå mot lagen? Jag vill citera (Nåväl, taget ur huvudet iaf) Jerry Seinfeld, "Antingen är det torrt, eller vått. Finns inget övertorrt eller övervått" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Näeh, tankar som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag har börjat göra det mycket mera Fear me! Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 .vote: 1. Nej, Fortsätter som vanligt ingen lag i världen kan ändra på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Har aldrig laddat ner, hittar inga bra sidor att göra det på Skicka tips på PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ah, jag gillar hur den här tråden utgår från att alla är notoriska nedladdare, tjoho! Ehm, jag null-voterade. Jag har faktiskt aldrig laddat ner särskilt mycket musik - dock börjat nu när lagen har börjat gälla. Yupp. Criminal minded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Har modem, alltså tankar jag inte. Men hade jag bredband och ett rejält tilltaget antal Gb i datorn skulle det inte finnas nån hejd på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Nej jag fortsätter precis som vanligt. Dessutom har polisen sagt "vi lägger det med nedladdnings tjuvarna åt sidan, vanliga brott såsom rån, stöld, mord och hotning är viktigare" För att inte glömma mänsklighetens fiende #1, skadegörelse... Ontopic: Nejdå jag kör på som vanligt Redigerad 15 februari, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Tankar ändå aldrig särskilt mycket, har inte gjort det på flera månader men annars kan det bli några låtar eller en film i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag tankar som vanligt... Men ofta har jag tankat Trance, Techno och andra okända låtar... Jag tankar ju inte dom nyaste låtarna direct... Men jag tankar annars program, Lite musik och så får jag ibland tanka bilen för farsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Tankar mer än förr =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Tankar det jag vill ha.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Tankar det jag vill ha.. ^^ Godis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Godis? FITTA! EDIT: Eller så musik, men jag vill ha ovanstående också. Redigerad 16 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Tja, jag fortsätter som vanligt... Dock är det inte så stora mängder som jag laddar ner ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts