jaeger Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Neeejeje jaaaggagagaga hahaaaharr böörörörörjat gööröröröra meeeree! Jäaväväävla AntiP2P horor som försöker göra scenen privat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag laddar ner minst lika mycket nu som innan lagen kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tog bort DC++ under sommaren ( var inte hemma då ), men sen installerade jag det igen Laddar inte ner lika mckt som förr, eftersom man redan har det man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Reg hubbar ftw.. Allt jag vill ha tankar jag. Med eller utan lagar. Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 1. Nej, Fortsätter som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jupp, sitter här i mina lokala DC-hubbar med maxspeed och tankar som en dåre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tankar nog lika mycket eller mer nu. Verkar som att APB har varit rätt tysta nu på senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tanka mera, aviiaa tanka mera, tankaaaa meeeraaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag har precis börjat. Fick bredband i januari! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej jag har slutat med det helt. Men inte för att jag inte vill vara kriminell. Så jag röstade på Null Vote. Alltid ett säkert alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej, men tyvärr har det dragit ner på det endel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Laddar ner lika mycket som förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hehehehehehehehehehe... så ha han kanse en atomvapn i fikan o sjuter en polis som i gta fn va coolt azzÅ. ja skulle vilja va som i gta fö d e coolt åzzå sänar man många pengar som man kan k*ulla horo me hehehehe så nä man K*nullar gungar BiLeN fast inte man ser typ fitta å så men dt e kul endå... de svänge ju om ni fattar!!11!!! Elle så kanske man tr frm en kpist och dödar som i terminator den e bra den filmemn mycke bra med blod och tarmar och så..00===0000LEEt 1337 OT: Jag fortsätter som vanligt med mitt relativt låga nedladdande av upphovsrättskyddade mojs. Edit: Vad i hela mackaronen. Jag hade ju redan postat här nyligen. Förlåt för dis' misstake. Vah? Fattar inte ett skit vad du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Laddar lite mindre än förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej, Laddar fortfarande spel lika mycket, Har bara 5 låtar på datorn, Har alla låtar i MP3n som alltid är ikopplad i datorn När du lyssnar på den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hihi! Ceone på ICA - Fan vad jag är törstig! Jag köper en cola. *Ceone går till kassan* Det står en gubbe som har jättemånga varor så han får vänta länge. OCh när Ceone vill ha något skiter han i lagen så han tar fram en UZI och skjuter gubbfan Sedan när han ska betala säger kassörskan: - Det blir 10000000000000000,50kr Ceone: Jag har inte råd! Men jag vill ha colan. Då tar han fram UZIN och puffrar ner kassörskan och går sedan och njuter av sin cola! Det var inte riktigt så jag menade och det tror jag du förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tankar som vanligt. Men när vi fick den nya datorn med större hårddiskar och DVD-brännare så har det faktist blivit mer tankning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Klickade för i helvete fel. FEL: Nej, Men jag har dragit ner på det lite RÄTT: Nej, Fortsätter som vanligt Ókej, det där var överdrift men ni fattar principen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Har dragit ner på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Det var inte riktigt så jag menade och det tror jag du förstår... Jo men jag hoppas att du fattade att jag skojade. En blivande polis fortsätter att ladda ner. Redigerad 12 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts