Jump to content

Har du slutat ladda ner?

rabarben
 Share

Har den nya lagen förändrat dina nedladdningar.  

117 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehehehehehehehehehe... så ha han kanse en atomvapn i fikan o sjuter en polis som i gta fn va coolt azzÅ. ja skulle vilja va som i gta fö d e coolt åzzå sänar man många pengar som man kan k*ulla horo me hehehehe så nä man K*nullar gungar BiLeN fast inte man ser typ fitta å så men dt e kul endå... de svänge ju om ni fattar!!11!!! Elle så kanske man tr frm en kpist och dödar som i terminator den e bra den filmemn mycke bra med blod och tarmar och så..00===0000LEEt 1337

OT: Jag fortsätter som vanligt med mitt relativt låga nedladdande av upphovsrättskyddade mojs.

Edit: Vad i hela mackaronen. Jag hade ju redan postat här nyligen. Förlåt för dis' misstake.

Vah? Fattar inte ett skit vad du skriver. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi!

Ceone på ICA

- Fan vad jag är törstig! Jag köper en cola.

*Ceone går till kassan*

Det står en gubbe som har jättemånga varor så han får vänta länge. OCh när Ceone vill ha något skiter han i lagen så han tar fram en UZI och skjuter gubbfan :D

Sedan när han ska betala säger kassörskan:

- Det blir 10000000000000000,50kr

Ceone: Jag har inte råd! Men jag vill ha colan. Då tar han fram UZIN och puffrar ner kassörskan och går sedan och njuter av sin cola!

Det var inte riktigt så jag menade och det tror jag du förstår... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor