rabarben Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Den nya lagen om nedladdning har satt skräck i vi ungdomar. När vi vill ha någon ny låt går vi in på något nedladdnings program och laddar ner låten vi vill ha. Nu är det olagligt. Men har du slutat? Vote: Nej, Men har dragit ner lite Haha jag är polis och ska arrestera folk på gtasajten. BUSTED Redigerad 12 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag trodde till en början att jag skulle göra det men ikke. Vote: Keine ändrung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej, men jag har dragit ner lite. Laddar inte ner så mycket musik längre. Mest serier som kommer ut med nya episoder. Spel har det inte blivit så mycket av heller. Dedikerat mitt liv till WoW typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag har börjat göra det mycket mera Fear me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Inte lika mycket som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej jag fortsätter precis som vanligt. Dessutom har polisen sagt "vi lägger det med nedladdnings tjuvarna åt sidan, vanliga brott såsom rån, stöld, mord och hotning är viktigare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vote: Nej, Fortsätter som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nolol. Fast jag laddade inte ner så mycket innan heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Laddar inte ner så mycket.. men när jag "behöver" något så bryr jag mig inte om lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag laddar ner lika mycket som innan. Typ 5 låtar per dag eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vote: Nej, Men har dragit ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vote: Nej, Men har dragit upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Reg hubbar ftw.. Allt jag vill ha tankar jag. Med eller utan lagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Laddar inte ner så mycket.. men när jag "behöver" något så bryr jag mig inte om lagen Hihi! Ceone på ICA - Fan vad jag är törstig! Jag köper en cola. *Ceone går till kassan* Det står en gubbe som har jättemånga varor så han får vänta länge. OCh när Ceone vill ha något skiter han i lagen så han tar fram en UZI och skjuter gubbfan Sedan när han ska betala säger kassörskan: - Det blir 10000000000000000,50kr Ceone: Jag har inte råd! Men jag vill ha colan. Då tar han fram UZIN och puffrar ner kassörskan och går sedan och njuter av sin cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag fortsätter som vanligt, tankar väl några plattor i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nej, Laddar fortfarande spel lika mycket, Har bara 5 låtar på datorn, Har alla låtar i MP3n som alltid är ikopplad i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag fortsätter som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Laddar ner lite tv serier och så. Inte så mycket spel, filmer och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Hihi! Ceone på ICA - Fan vad jag är törstig! Jag köper en cola. *Ceone går till kassan* Det står en gubbe som har jättemånga varor så han får vänta länge. OCh när Ceone vill ha något skiter han i lagen så han tar fram en UZI och skjuter gubbfan Sedan när han ska betala säger kassörskan: - Det blir 10000000000000000,50kr Ceone: Jag har inte råd! Men jag vill ha colan. Då tar han fram UZIN och puffrar ner kassörskan och går sedan och njuter av sin cola! Hehehehehehehehehehe... så ha han kanse en atomvapn i fikan o sjuter en polis som i gta fn va coolt azzÅ. ja skulle vilja va som i gta fö d e coolt åzzå sänar man många pengar som man kan k*ulla horo me hehehehe så nä man K*nullar gungar BiLeN fast inte man ser typ fitta å så men dt e kul endå... de svänge ju om ni fattar!!11!!! Elle så kanske man tr frm en kpist och dödar som i terminator den e bra den filmemn mycke bra med blod och tarmar och så..00===0000LEEt 1337 OT: Jag fortsätter som vanligt med mitt relativt låga nedladdande av upphovsrättskyddade mojs. Edit: Vad i hela mackaronen. Jag hade ju redan postat här nyligen. Förlåt för dis' misstake. Redigerad 12 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nope, fortsätter som en galning, Puss puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts