eXotic Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Pratar du efter egna erfarenheter eller? Det är väl ändå allmänt känt att magen inte mår bra av för många halstabletter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det är väl ändå allmänt känt att magen inte mår bra av för många halstabletter ? Nix, mår aldrig dåligt av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag kan ju slå dig Ludde "Sikorka" så att du får ett blåmärke..! Det funkar nog. OBS! Har inte provat själv. Hehe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Säg att du har ont i huvudet, ganska svårt att motbevisa... haha, våra lärare brukar inte bry sig.. Kanske för vi kör med den bortförklaringn 15-20 ggr per dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Några förslag: * Käka några paket extra drops eller smäll i dig några läkerol giants paket * Ha ont i huvudet * Hosta som faen * Ta tandkräm i ögonen och säg att du blivit förkyld i ögat * Säg att du mår skitilla * Säg att du ska riva sönder matteboken om du måste gå den dagen Det är några förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stannahemma06 Skrivet 3 maj, 2022 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2022 Ganska sjukt att jag som 16 åring ser o läser detta som ni skrivit för 16 år sedan då jag blev född och att jag som 16 åring letar efter ideer till att stanna hemma! Skriv gärna till mig om ni ser detta, kommer nog dock inte svara då detta är första gången jag är här 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 maj, 2022 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2022 hahahhahah 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2022 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2022 2022-05-03 at 08:26, stannahemma06 skrev: Ganska sjukt att jag som 16 åring ser o läser detta som ni skrivit för 16 år sedan då jag blev född och att jag som 16 åring letar efter ideer till att stanna hemma! Skriv gärna till mig om ni ser detta, kommer nog dock inte svara då detta är första gången jag är här Helt galet. Men vad kör ni ynglingar med för taktik 2022 då? "Glömde laddaren till min chromebook"? hehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kronos Skrivet 2 september, 2022 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2022 2022-05-03 at 08:26, stannahemma06 skrev: Ganska sjukt att jag som 16 åring ser o läser detta som ni skrivit för 16 år sedan då jag blev född och att jag som 16 åring letar efter ideer till att stanna hemma! Skriv gärna till mig om ni ser detta, kommer nog dock inte svara då detta är första gången jag är här xkcd: Message Boards Facebook och dylika textkammare kommer förmodligen inte spilla sin text om 16 år så det kanske bara är i detta historieglapp som denna situation kommer uppstå. Hursomhelst ett värdigt avslut på gtasajtens existens. Bör arkiveras för eftervärlden, sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts