Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tryck upp fingrarna i halsen så att du spyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skriv ett utförligt brev till din mentor där du förklarar att det strider mot din livsfilosofi och att skolan endast är en illusion. Eller nått. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Annars kan du sluta gnälla, masa dig till skolan och få ett bättre liv i framtiden. Men om du inte vill det, have fun. ^^ Spring med huvudet före in i en tegelvägg, då får du garanterat stanna hemma från skolan ett tag. Alternativt bryta valfri kroppsdel, ger dig minst en vecka ledigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skulle vilja ha tips på hur man slipper skolan utan att "skolka".. Typ något tips på typ något sjuk piller som får en att verka sjuk? Det ska helst ha någon effect på en.. ( typ som blodspränga ögon, krasslig röst, snor ) Jag vill inte ha några idéer om att käka en massa coca-cola och bakpulver. Tacksam för svar. Säg att du har ont i huvudet, ganska svårt att motbevisa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skulle vilja ha tips på hur man slipper skolan utan att "skolka".. Typ något tips på typ något sjuk piller som får en att verka sjuk? Det ska helst ha någon effect på en.. ( typ som blodspränga ögon, krasslig röst, snor ) Jag vill inte ha några idéer om att käka en massa coca-cola och bakpulver. Tacksam för svar. Skriv en falsk lapp att du ska till tandläkaren eller läkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skriv en falsk lapp att du ska till tandläkaren eller läkare. Skriver du den? Det är ganska svårt att göra ett falsk läkarintyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tryck upp fingrarna i halsen så att du spyr. Du vet tydligen inte så mycket om den mänskliga kroppen... Men om man ska få in fingrarna får man trycka NERÅT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Du vet tydligen inte så mycket om den mänskliga kroppen... Men om man ska få in fingrarna får man trycka NERÅT. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Gå till skol läkaren och säg att du har ont i huvudet och att det käns som du skulle spy dom går alltid på det och skriver ett frånvaro-intyg... funkar alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Lättaste är väl att säga att man är sjuk. Ta något som inte går att kontrollera så lätt. Typ att du har ont i huvudet eller något. Jaja, kan ju inte säga att jag har någon erfarenhet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Säg hemma att du har ont i huve eller så sover du till klockan 9:00 (Om du börjar 8:00) å säger att du trodde de va lördag och säger att du inte gick ditt för de känns pinsamt.. :"> 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 I sånna här sjuke-tider, så kan man lätt skylla på att man mår illa, eller har ont i halsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Gå och köp sockerfria halstabletter käka upp hela paketet på en gång, du kommer skita dom en bajsnödig häst efter det^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Seriöst, varför ska du strunta i skolan? Det är bara dumt att hålla på så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Säg att du har ont i huvudet, ganska svårt att motbevisa... Jag har ont i huvudet. Det hade jag på fredagen också + förkylningen. Men jag vart ändå skickade till skolan. Vart värre där, vart sjuk hela helgen. Blir friskare nu men vill inte gå till skolan är bli ännu sjukare = Jag missar viktiga lektioner. Redigerad 12 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Försök få influensa. Jag kan gärna smitta dig för jag har det nu. Ingen skola för mig imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skriv ett utförligt brev till din mentor där du förklarar att det strider mot din livsfilosofi och att skolan endast är en illusion Låter som något Ignatius Reilly i Dumskallarnas Sammansvärjning skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Klonka i dig tre glas med hälften vatten, 25% salt och 25% vanillinsocker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Klonka i dig tre glas med hälften vatten, 25% salt och 25% vanillinsocker Bieffekter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts