luddee Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jo, som namnet lyder, vet någon något bra webhotell? Jag har funderat på B-ONE, blir då lockad av låga priser, mycket utrymme (500mb, 12kr/mån), men har samtidigt hört mycket rövarhistorier om dem... ni som har hört något av detta dåliga som B-ONE har gjort, berätta gärna dem sakerna, och tipsa gärna om andra bra webhotell. Tack och häj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Finns endel saker att tala om. De lockar sina besökare med fri trafik men om man läser det finstilta i villkoren så står det var detta innebär och det lurar många sig på. Sedan så finns det endel som har klagat på deras support. Sök på google och du lär hitta en hel del. Men det finns även många som är nöjda med b-one. Det är som med allt. Skulle dock välja något mer seriöst med fler nöjda kunder ex. loopia.se eller aleborg.net Lite kort om b-one: http://www.webforum.nu/showthread.php?t=87...highlight=b-one http://www.webforum.nu/showthread.php?t=89...highlight=b-one http://www.webforum.nu/showthread.php?t=11...highlight=b-one http://www.webforum.nu/showthread.php?t=80...highlight=b-one Redigerad 12 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Någon som känner igen www.clichehosting.com? ?... MYCKET billiga priser, och bara det får en att undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Någon som känner igen www.clichehosting.com? ?... MYCKET billiga priser, och bara det får en att undra Nja, kommer ihåg att någon skulle testa det när det var nytt för några år sedan. Kommer ej ihåg hur det gick - var inte så med i den diskussionen. Hittade den.! http://www.aspsidan.nu/default.asp?page=fo...Post&pId=131370 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Beffo? Många andra brukar ljuga om vissa funktioner har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Beffo? Många andra brukar ljuga om vissa funktioner har jag märkt. Har inte orkat göra reklam för det nu. Lite B att göra reklam för sitt egna webbhotell på ett forum Men alla funktioner som utlovas på beffo webbhotell fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Har inte orkat göra reklam för det nu. Lite B att göra reklam för sitt egna webbhotell på ett forum Men alla funktioner som utlovas på beffo webbhotell fungerar. Syftade inte på beffo, utan andra som jag har testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Syftade inte på beffo, utan andra som jag har testat. Ok Förövrigt verkade luddee ignorera båda mina svar, kanske för att de gav båda webbhotellen negativ kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det finns ju alltid Latiru.com ett gratis webhtoell med 400 eller 500 mb ledig plats. Eller finns beffo med 100 mb ledig plats om du ska starta något stort. Annrs finns det ju, surftown (som jag använt, inga problem) m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Det finns ju alltid Latiru.com ett gratis webhtoell med 400 eller 500 mb ledig plats. Eller finns beffo med 100 mb ledig plats om du ska starta något stort. Annars finns det ju, surftown (som jag använt, inga problem) m.m. Opps, glömde dig, sry. Är det ok om du har kvar ditt nuvarande namn, met, eller vill du ha frenzy som du skrev i pm? Ontopic, Vad det gäller utrymmen så ökar jag för användare som behöver mer. Är inte senhård på utrymmen då servern har för mycket. Sedan så räknas utrymmen ej på databasen - du kan ha hur stor databas du vill. Redigerad 12 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tack för all hjälp slewme, nu vet jag vad jag inte ska välja ivarjefall ! Nu återstår att hitta ett bra! *Letar vidare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Opps, glömde dig, sry. Är det ok om du har kvar ditt nuvarande namn, met, eller vill du ha frenzy som du skrev i pm? Ontopic, Vad det gäller utrymmen så ökar jag för användare som behöver mer. Är inte senhård på utrymmen då servern har för mycket. Sedan så räknas utrymmen ej på databasen - du kan ha hur stor databas du vill. Nejdå det spelar ingen roll.. Men kom in på ftpn nu idag.. så du måste inte ändra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nejdå det spelar ingen roll.. Men kom in på ftpn nu idag.. så du måste inte ändra något. Nice, då slipper jag. Tack för att du informerade mig om det så slapp jag besvära mig med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts