Memphis Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hejehej, installerade en bil innan som hade jättesmå däck, ser helskummt ut. Vart går man in och ändrar storleken? om det ens går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vet inte om det går, men har för mig någon pratade om detta i en annan tråd, men om det gick att ändra vet jag ej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det gör du i Handling var i handlingen vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Vilket spel??? Jag hjälper dig om det är Vice City... Redigerad 13 februari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det gör du i Handling var i handlingen vet jag inte Nej inte i handling Tror det e typ i slutet av raden i vehicles.ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Hej igen tack för hjälpen, ska genast kolla upp det. och det handlar om san andreas edit: funkade perfekt Redigerad 15 februari, 2006 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts