grand thief armed Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hejsan på er alla jag gjorde nyss ett account på detta forum för att tala om för er att jag ältligen har hittat den berömda bigfoot. Jag och mitt bigfoot letar team har letat i 1,5 månad och så hittade jag honom igår. Jag är då grundaren till vårt team och vi kallar oss "the path of the myth". Aja slut med skit snacket jag åkte runt med crossen i skogen och letade som vanligt plötsligt så kollade jag åt vänster och hittade honom jag tog print screen och sedan åkte jag emot honom men jag hann bara åka typ 10 meter sen försvann han ibland stenarna. Jag är inte helt säker på att det är bigfoot det var väldigt mörkt men det liknar hans kropp. När han försvann så bara liksom åkte han nedåt vet inte om det är någon grotta där bland stenarna eller nåt men jag letade efter honom i typ 2 timmar efter det men såg inget, hörde inget och märkte inte av honom mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Fejk, antar jag Men vore jävligt kul om det hade varit sant. Redigerad 12 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Amen snälla du...det e ingen som fortfarande tror på honom så det där va en ganska onödig post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Din "bigfoot" är ju ett urklipp från den "riktiga" bigfoot. Har samma bild i "En ding ding värld". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Går han på luften? Det ser så ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 grand thief armed - Haha, har du missat den här tråden eller? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28113&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 grand thief armed - Haha, har du missat den här tråden eller? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28113&hl= Med tanke på att han reggade sig precis innan han skrev detta så tror jag faktiskt att han har missat den ...kul att folk håller liv i SA sektionen, men kom på något nytt nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Med tanke på att han reggade sig precis innan han skrev detta så tror jag faktiskt att han har missat den ...kul att folk håller liv i SA sektionen, men kom på något nytt nästa gång Jo, då har han nog missat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det är bekräftat att han inte finns. Tjänar inget till att lägga upp fake bilder. Well, kanske funkar på Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Well, kanske funkar på Fuska.se Det gör de säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det gör de säkert. Japp. Ungarna dras väl hit. Som barn I en godis affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Om Bigfoot verkligen fanns... kanske man kunde bumpa av honom och göra en krail2grind... Jag är inte stunting galen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grand thief armed Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Aja den är fake fanoxå men den ser väl bra ut visst. vad tycker ni om min cj så jag har klarat hela spelet bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Aja den är fake fanoxå men den ser väl bra ut visst. vad tycker ni om min cj så jag har klarat hela spelet bra va? Var det meningen med din topic? Att du ville säga att du klarat spelet och att du är nöjd med din CJ. Om ja skulle göra topics om hur nöjd jag är varje gång ja byter kläder på min CJ så skulle forumet överbelastas efter som ja är så grym på mixa med kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 ja är så grym på mixa med kläder Du borde starta en topic med kläder osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Du borde starta en topic med kläder osv Jo kanske det... (jag älskar den smileyn och denna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Haha! omg, hopplöst. Gå och skriv det på nått forum som INTE har med gta att göra Dom kanske tror dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vad fejk ! ! har inte sätt nå sont dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Din "bigfoot" är ju ett urklipp från den "riktiga" bigfoot. Har samma bild i "En ding ding värld". Ah, älskar den tidningen Angående din bigfoot så ser han ganska genomskinlig ut. Redigerad 15 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts