-ToDy- Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Hur fan ska man sätta bomben på bilen??? När ja försöker börjar denm där snubben bara skjuta mig o sen har han flytt!! Ska jag skjuta han först eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 vänta med att sätta den i bilen om du väntar en liten stund kommer gubben gå in i huset då kan du passa på! så gorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Ok tnx ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts